۰

اصلا دعوایی نیست که برانکو تمامش کند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۳
به گزارش عصر تعادل، اتفاقی که کارلوس کی‌روش قبل از بازی با تراکتورسازی رقم زد می‌توانست پرسپولیس را از هم بپاشاند اما بازیکنان ملی‌پوش برانکو همانی بودند که از آنها انتظار می‌رفت؛ درخشان و رشک برانگیز. بر خلاف آنچه رسانه‌ها به آن می‌پردازند اصلا دعوایی بین برانکو و کی‌روش نیست که همه خواستار پایان دادن به آن هستند. واقعیت این است که کارلوس کی‌روش یک تنه تلاش می‌کند تمرکز برانکو و بازیکنانش را به هم بریزد وگرنه اگر اینطور نبود یک روز قبل از بازی حساس این تیم مصاحبه نمی‌کرد.
 
برانکو طی دو هفته اخیر فقط روی کار خودش تمرکز کرده و حتی بعد از مصاحبه اخیر نه قبل و نه بعد از بازی با تراکتورسازی حرفی درباره این ماجرا نزد. او در حالی فعلا در این خصوص سکوت کرده که کی‌روش بعد از بیرون کردن بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس از اردو مدام علیه برانکو مصاحبه می‌کند و بیانیه می‌دهد ضمن اینکه حرف‌هایش کاملا متناقض است. کی‌روش یک بار گفت بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس را طبق قانون سه روز قبل از روزهای فیفا به اردو دعوت می‌کند اما حالا می‌گوید بازیکنان پرسپولیس را اصلا دعوت نخواهد کرد. البته از آنجایی که می‌دانیم بخشی از سرنوشت صعود و آینده کاری شخص کی‌روش در ایران به این بازیکنان وابسته است(4 بازیکن اصلی تیم ملی پرسپولیسی هستند و 3 تا 5 نفر دیگر ذخیره) به نظر می‌رسد این مصاحبه تنها برای به هم ریختن پرسپولیس مطرح شده و هدف دیگری پشت آن نیست.
کد مطلب : ۱۱۱۲۹۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.