۰

گاز گرفتگی جان دو تهرانی را گرفت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱
به گزارش عصرتعادل،سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه گازگرفتگی برای ۳ شهروند تهرانی خبر داد و گفت: متاسفانه دو تن از مصدومان جان باختند. 
 
سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه مرگبار گفت: ساعت ۱۳:۴۶ دقیقه گاز گرفتگی در خیابان وزرا، پایین تر از میدان آرژانتین به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای گروه نجات شماره ۱۳ سازمان آتش نشانی در محل حاضر و اقدامات امدادی را در دستور کار خود قرار می دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: محل حادثه یک ساختمان ۴ طبقه بود که در طبقه آخر آن، که یک واحد ۶۵ متری بود ۳ شهروند دچار گار گرفتگی شده بودند.

ملکی ادامه داد: آتش نشان ها پس از باز کردن در منزل، با پیکر ۳ مرد مواجه شده و مشخص شد ۲ مرد ۴۰ و ۶۵ ساله در پی استنشاق گاز منوکسید کربن جان خود را از دست داده و فرد سوم نیز که مردی ۴۳ ساله بود با وضعیت وخیم به مراکز درمانی منتقل شد.

وی در خصوص دلایل نشت گاز منوکسید کربن تصریح کرد: کارشناس سازمان آتش نشانی حاضر در محل حادثه، علت گازگرفتگی را نشت گاز از موتور خانه و نقص در دود کش و تحویه خانه اعلام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: آتش نشان ها پس از اتمام عملیات خود، ساعت ۱۵ و ۳۵ دقیقه محل را ترک کردند.
 
کد مطلب : ۱۱۱۳۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.