۰

در خریدن مرغ مواظب باشید

تاریخ انتشار
جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶
به گزارش عصرتعادل، رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت: مردم آگاه باشند از سودجویانی که به دنبال افزایش قیمت مرغ هستند ، خریداری نکنند.
 
 
محمد یوسفی درباره علت گرانی قیمت مرغ در بازار امروز گفت : قیمت مرغ از ابتدای هفته در نوسان بوده و این نوسان مصادف با افزایش نقدینگی و نزدیکی عید بوده است.
 
 
وی ادامه داد : قیمت مرغ هر کیلوگرم در عمده فروشی و میدان بهمن هر کیلوگرم 7 هزار تومان بفروش می رود اما در برخی نقاط شهر قیمت به 8 هزار و 500 تومان هم رسیده است.
 
 
یوسفی با اشاره به استفاده سودجویان از بازار خرید مرغ گفت : قیمت مرغ زنده ای که روانه کشتارگاه می شود 4 هزار و 700 تومان است و هیچ افزایش قیمت نداشته است.
 
 
وی تصریح کرد : ملاک قیمت مرغ ، غرفه ها و سطح شهر است.
 
 
یوسفی با اشاره به اینکه هنوز به قیمت واقعی فروش مرغ در بازار نرسیده ایم تصریح کرد : مرغی که امروز وارد بازار می شود مرغداران سه ماه قبل خریداری کردند و قیمت تمام شده دخلیل در قیمت عرضه مرغ روز نیست.
 
 
یوسفی با بیان اینکه قیمت مرغ روز را عرضه و تقاضا تعیین می کند ، تاکید کرد : هر سال اواخر بهمن و اواسط اسفند قیمت مرغ بسیار کم افزایش می یابد اما در میادین ، قیمت مرغ افزایش نداشته است.
 
رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی کشور با اشاره به اینکه مردم برای عید نوروز نگرانی از بابت کمبود مرغ نداشته باشند ، گفت : مرغ به میزان لازم در مرغداری ها تولید می شود و شرکت پشتیبان امور دام نیز برای شب عید مرغ ذخیره کرده است و مرغ منجمد وارد بازار می شود.
 
 
وی تصریح کرد : باید با فروشگاه هایی که قیمت مرغ را افزایش داده اند مقابله کرد.
کد مطلب : ۱۱۴۶۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.