۰

سریال «24: میراث» مجبور به عذرخواهی شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۶
به گزارش عصر تعادل، فصل جدید سریالی قدیمی که حالا بازیگر اصلی آن هم عوض شده، از مدتی پیش شروع به پخش کرد و حالا در اپیزود چهارم، صحنه ای از آن جنجالی شده است.
 
سریال «24: میراث» مجبور به عذرخواهی شد

به نقل از ایندپندنت، بعد از اینکه تصاویر یک حمله تروریستی واقعی در جدیدترین اپیزود سریال «۲۴: میراث» یعنی «ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۴ بعد از ظهر» روی آنتن رفت، تهیه کنندگان این سریال عذرخواهی کردند.

صحنه ای از یک جلسه اطلاعاتی درباره حمله‌ای خیالی در اسکندریه مصر شامل تصاویر واقعی از حملات تروریستی در مرکز خرید وست گیت واقع در شهر نایبروبی کنیا می‌شد. روز شنبه بیست و یکم سپتامبر سال ۲۰۱۳، افراد مسلحی که ماسک به صورت داشتند و متعلق به گروه تروریستی ال شباب بودند، حمله ای را در این مرکز خرید شکل دادند که باعث مرگ ۶۷ نفر شد و گفته می شود بیشتر از ۱۷۵ نفر را زخمی کرد.

همانطور که تعجبی هم نداشت، به نمایش گذاشته شدن این تصاویر باعث شد خشم زیادی در رسانه های اجتماعی به وجود بیاید و خیلی‌ها گفتند استفاده از این تصاویر برای نمایش دادن یک حمله تروریستی خیالی در مصر یک بی‌احترامی بزرگ نسبت به خانواده کسانی است که در حمله نایروبی جان خود را از دست دادند.

اوان کاتز و مانی کوتو که تهیه کنندگان این سریال هستند به خاطر استفاده از این تصاویر معذرت خواهی کردند و قول دادند که این صحنه‌ها از تمام نمایش های آینده این اپیزود حذف خواهند شد.

این دو بیانیه ای منتشر کردند و گفتند: «در اپیزود چهارم از سریال «۲۴: میراث»، متاسفانه ما تصاویر خبری از حمله ای در نایروبی را قرار دادیم. این تصاویر از تمام پخش های آینده این اپیزود و تمام نسخه های مختلف سریال حذف خواهند شد. ما به خاطر هر دردی که برای قربانیان و خانواده های آن ها به وجود آوردیم عمیقا معذرت خواهی می کنیم.»

یکی از سخنگویان شبکه فاکس که این سریال را پخش می کند، گفت: «من می‌توانم تایید کنم که تصاویر به کار رفته مربوط به حمله نایروبی بودند و تهیه کنندگان بسیار از به کار رفتن این تصاویر برای نمایش دادن یک حرکت تروریستی خیالی در این سریال متاسف هستند.»

بازخورد منفی در میان کاربران توییتر دیده می شد که یکی از آن ها نوشت: «سریال ۲۴ فاکس چطور جرات می کند از تصاویر حمله وست گیت کنیا استفاده کند!»

کاربری دیگر هم نوشت: «دارم تصور می کنم که اگر مثل فاکس و تصاویر حمله وست گیت، یک نفر از تصاویر یازده سپتامبر به منظور سرگرمی استفاده می کرد چه اتفاقی می‌افتاد.»
کد مطلب : ۱۱۵۰۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.