۰

اولین دَبِل استقلال بعد از ۳۵ بازی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۹
به گزارش عصر تعادل، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر موفق شد صبای قم را در ورزشگاه آزادی با شکست ۲ بر یک بدرقه کنند تا نه تنها مقابل این تیم دبل کرده باشند و در مجموع دو بازی ۶ امتیاز از نماینده قم بگیرد، بلکه به لطف این سه امتیاز در رده دوم جدول باقی بمانند.

امید ابراهیمی هم با زدن دو گل در این بازی تبدیل به چهره اول تیمش شد تا بیشترین نقش را در شکل گیری این پیروزی ارزشمند ایفا کرده باشد. در هفته بیست و هفتم نه تنها استقلال مقابل صبا دبل کرد، بلکه امید ابراهیمی هم در این بازی دبل کرد تا به این ترتیب اولین دبل فصل آبی پوشان هم اتفاق افتاده باشد.

نکته عجیب این است تیمی که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد، تا قبل از بازی با صبا در هیچ یک از بازی هایش هیچ بازیکنی بیشتر از یک گل نزده بود و این اتفاق برای اولین بار در استقلال منصوریان مقابل صبا روی داد!

استقلال در مجموع جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر ۳۵ بازی انجام داده که در این ۳۵ بازی تنها یکبار و آن هم در هفته ششم مقابل پرسپولیس در گل زدن توفیق نداشته است. این تیم ۴۰ بار در لیگ، ۳ بار در جام حذفی و ۷ بار هم در لیگ قهرمانان آسیا گل زده است تا ۵۰ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار داشته باشد، اما جالب اینجا بود که بیش از یک گل زدن یک بازیکن در یک بازی، اتفاقی بود که آبی ها بعد از ۳۵ بازی برای اولین بار مقابل صبا تجربه کردند. آن هم توسط مید ابراهیمی هافبک میانی خود.
کد مطلب : ۱۲۳۱۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.