۰

پاسخ پوچینو به شایعه حضور در بارسلونا

تاریخ انتشار
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷
به گزارش عصر تعادل، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام با اعلام اینکه در تیمش احساس موفقیت می‌کند، شایعه تبدیل شدن به جانشین لوئیس انریکه روی نیمکت مربیگری بارسلونا در فصل آینده را رد کرد.

 او گفت: در تاتنهام روزهای موفقی را پشت سر می‌گذارم. شما می‌توانید جام ببرید اما در چه تیم‌هایی؟ در بارسا، رئال مادرید و بایرن‌مونیخ بردن جام آسان و طبیعی است اما در تیمی مانند تاتنهام، عجیب و غیرعادی به نظر می‌رسد. با یک تیم بزرگ، جام همیشه نزدیک شماست. بارسلونا حتی پس از گواردیولا هم با چند مربی مختلف جام برد.برای من، موفقیت یعنی قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر فصل جاری لیگ برتر و این اتفاق بیش از قهرمانی بارسا در لالیگا ارزش دارد چون مهر‌ه‌های 2 تیم قابل مقایسه نیستند.در اسپانیول رویای بردن جام را با 2 قهرمانی در جام حذفی تحقق بخشیدم و در تاتنهام هم مایل به قهرمانی هستم. دیگو سیمئونه را تحسین می‌کنم چون جام بردن با اتلتیکومادرید بسیار سخت‌تر از قهرمانی با تیم‌های بزرگ است. او بیش از سایر مربیان لایق ستایش به نظر می‌رسد.فعلا در تاتنهام خوشحالم و قصد رفتن به بارسلونا را ندارم.
کد مطلب : ۱۲۴۰۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.