۰

احمد مسجد جامعی در شهرری: از همه رای اولی‌های می‌خواهم حضور جدی در انتخابات داشته باشند

تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۹
احمد مسجد جامعی در شهرری: از همه رای اولی‌های می‌خواهم حضور جدی در انتخابات داشته باشند
به گزارش عصر تعادل، احمد مسجدجامعی صبح امروز در همان دقایق اولیه آغاز فعالیت شعب اخذ رای با حضور در حرم شاه‌عبدالعظیم حسنی رای خود را به صندوق انداخت و با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به همراهی پسرش به عنوان یک رای اولی، گفت: به همه رای‌اولی‌ها توصیه می‌کنم که حضور و مشارکت جدی در انتخابات داشته باشند تا بتوانند در سرنوشت کشورشان سهیم باشند.
وی با بیان اینکه انتخابات باعث افزایش عزت، قدرت و شکوه کشور است، گفت: همه مردم باید هرچه بیشتر در امور کشورشان مشارکت داشته باشند و از همه مردم می‌خواهند که با شکوه هرچه تمام‌تر در انتخابات شرکت کنند.
این عضو شورای شهر چهارم با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار مهم است چراکه نشان‌دهنده اهمیت مردم به سرنوشت کشورشان است، گفت: امروز شاهد برگزاری انتخابات شورای شهر نیز هستیم چراکه انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب دولت ملی است و انتخابات شورای شهر، انتخاب دولت‌های محلی است که براساس قانون اختیارات زیادی در حوزه اتخاذ مقررات محلی دارند.
مسجدجامعی با اشاره به رای‌های خاکستری در این انتخابات و تحریم از سوی برخی‌ها با بیان اینکه حیف است که در انتخابات شرکت نکنیم و رای ندهیم، گفت: کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند برنده نمی‌شوند و در هیچ کجای دنیا افرادی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند برنده نخواهند .
به گفته این کاندیدا انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش، البته انتخابات فرصتی است که هر فردی که به افق ذهنی ما نزدیک‌تر است را انتخاب کنیم و حیف است که از این فرصت استفاده نشود.
مسجدجامعی در پایان ضمن تشکر از از مردم برای حضورشان در انتخابات گفت: امیدوارم روزها و سال‌های خوبی پیش روی شهر و کشورمان باشد.
به گزارش ایسنا، احمد مسجدجامعی به همراه علیرضا تابش رییس بنیاد فارابی و به همراه فرزندانش رای خود را در صندوق حرم شاه‌عبدالعظیم حسنی انداخت.
کد مطلب : ۱۲۸۳۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.