۰

سوپرجام، مهم‌ترین بازی تدارکاتی پرسپولیس

تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱
به گزارش عصر تعادل، پرسپولیس از یکشنبه تمرینات خود را آغاز خواهد کرد و احتمالا بعد از 5 تا 7 روز تمرین در تهران راهی کشوری اروپایی می‌شود تا در شرایط آب و هوایی بهتری تمرینات سنگین بدنسازی‌اش را انجام دهد.

پیش بینی می‌شود پرسپولیس قبل از هفته آخر تیرماه به تهران برگردد و برای لیگ برتر آماده شود. البته قبل از بازی هفته اول آنها باید روز 30 تیر مسابقه سوپرجام را در تهران برگزار کنند و کلا برنامه فشرده تری نسبت به سال گذشته خواهند داشت.

سال گذشته و در حالی که لیگ شانزدهم مثل امسال از 5 مرداماه آغاز می‌شد پرسپولیس تمریناتش را از 22 خرداد(6 روز زودتر از امسال) آغاز کرد و بعد از دو هفته تمرین در تهران و انجام یک بازی دوستانه راهی اواکراین شد، در آنجا هم دو سه بازی تدارکاتی برگزار کرد و در بازگشت به تهران هم یک مسابقه مقابل خونه به خونه انجام داد و آماده بازی با سایپا در هفته اول شد. حالا اما به نظر می‌رسد پرسپولیس باید خیلی زود راهی اردوی خارجی شود و حتی اگر در این اردو بازی تدارکاتی برگزار کند در بازگشت به تهران فرصت بازی چندانی نخواهد داشت و بازی سوپر جام می‌تواند مهم‌ترین تدارک برانکو برای تیمش قبل از شروع لیگ باشد.
کد مطلب : ۱۳۰۲۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.