۰

آغاز به کار «رادیو اربعین» از اول ماه صفر

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۹
به گزارش عصر تعادل،معاونت صدای رسانه ملی همزمان با فرارسیدن ایام برگزاری مراسم پیاده روی اربعین و اجتماع باشکوه زائران حسینی، رادیو اربعین را برای سومین سال متوالی با هدف توجه به اهمیت معنوی این مراسم و برای پوشش هرچه بهتر اخبار و اطلاعات مربوط به حضور گسترده زائران، راه اندازی می‌کند.
این شبکه رادیویی از روز شنبه ۲۹ مهرماه مصادف با اول صفر روی موج اف‌ام ردیف ۹۵/۵ مگاهرتز در تهران، موج اف ام ردیف ۹۱/۹ مگاهرتز در نجف اشرف و موج اف ام ردیف ۹۰/۹ مگاهرتز در کربلای معلی به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند.
پوشش خبری آخرین اقدامات دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان به زائران، اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه از اخبار مربوط به این تجمع میلیونی و اطلاعاتی که زائران در طول سفر خود به آن نیازمندند، از جمله اقدامات و برنامه های رادیو اربعین خواهد بود.
پخش رادیو اربعین ۲۴ ساعته است و نکات لازم را به صورت خبر، گزارش و گفتگو اطلاع‌رسانی می‌کند. همچنین مخاطبان می‌توانند از طریق دستگاه‌های ستاپ باکس، گیرنده‌های دیجیتال و اپلیکیشن تلفن همراه این شبکه را دریافت کنند.
کد مطلب : ۱۳۳۷۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.