۰
شکر باقری در جمع خبرنگاران:

تلاش تروریستها برای ناامنی در اربعین به منصه عمل نرسید

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۳
تلاش تروریستها برای ناامنی در اربعین به منصه عمل نرسید
به گزارش عصر تعادل، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در حاشیه نشست ستاد اربعین حسینی نیروهای مسلح با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم پیاده روی اربعین امسال بحمدالله از نظر امنیت تردد و ترافیک در مبدا ها تا رسیدن به مرزها، عبور زائرین از مرز با نظم، انضباط و امنیت و ارامش کامل انجام شد.
وی ادامه داد: در حوزه اسکان، بهداشت و درمان و تغذیه زائران در مرز، و کشور عراق همکاری بسیار خوبی از جانب نیروهای مسلح با مسئولان مربوطه در کشور عراق صورت گرفت و کمک کردند به میزبان عزیز در جهت ارائه بهتر خدمات به خوبی صورت گرفت.
سرلشکر باقری با اشاره به خدمات دولت و ملت هراق به زائران امام حسین(ع) گفت: جا دارد از مسئولان کشور عراق در این رابطه قدردانی شود، چراکه کار بییاری انحام شد.
وی افزود: راهپیمایی امسال اربعین به جهت امنیت، سال نمونه ای بود و هیچ گونه حادثه تروریستی و امنیتی موفق اتفاق نیفتاد؛ با اینکه تلاش های زیادی از جانب تروریست ها جهت ایجاد ناامنی گزارش و دستگیری های زیادی در عراق انجام شد و توطئه های بسیاری صورت گرفت که هیچکدام به منصه عمل نرسید و همه زائرین ما با امنیت به کشور بازگشتند.
کد مطلب : ۱۳۷۲۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.