۰

جمع‌آوری 150 هزار نسخه آثار فرهنگی شهدای آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
به گزارش عصر تعادل، مهدی فعال با اشاره به کنگره 12 هزار شهید آذربایجان‌ غربی گفت: کنگره از سال‌های پیش آغاز شده و تا به این لحظه نزدیک به 150 هزار نسخه از آثار فرهنگی شهدا در طول سالیان گذشته جمع آوری شده است.
وی در خصوص اهداف کنگره تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان که به عنوان آینده سازان نظام مطرح هستند و بحث تکریم از ایثارگران، مقام شامخ خانواده شهدا و جایگاه شهدا از اهداف این کنگره است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی افزود: هم اکنون 200 عنوان کتاب با موضوع ایثار و شهادت در سطح استان تولید شده است که این گوشه ای از اقدامات صورت گرفته است.
فعال با اشاره به اجلاسیه هایی که در این کنگره برگزار می شود، گفت: اجلاسیه پیشمرگان مسلمان، فرهنگ و آموزش، بانوان، روحانیت و ایثارگران در کنگره 12 هزار شهید استان برگزار شده است. اجلاسیه اختتامیه امروز 12 آذر ماه با حضور مسئولان کشوری و لشگری برگزار می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی افزود: خوشبختانه قدم های اساسی در زمینه فرهنگ و ایثار برداشته شده و جا دارد اقدامات بیشتری نیز در این زمینه انجام گیرد.
کد مطلب : ۱۳۷۴۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.