۰

دفترچه بیمه تأمین اجتماعی به‌صورت آنلاین تعویض می شود

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۷
حتماً تابه‌حال تجربه تلخ ساعت‌ها انتظار در صف و معطلی چندساعته در روز برای تمدید و تعویض دفترچه بیمه تأمین اجتماعی را داشتید. با خدمت جدید بیمه‌بازار فقط کافیست به اینترنت وصل شوید تمام مراحل صدور و تمدید دفترچه بیمه‌تان را در کمتر از 5 دقیقه به‌صورت آنلاین انجام دهید و درب منزل‌تان تحویل بگیرید!
صدور، تمدید و تعویض دفترچه به‌صورت آنلاین با بیمه‌بازار
حتماً می‌دانید بیشترین مراجعه مردمی به کارگزاری‌های تأمین اجتماعی برای تمدید و صدور دفترچه بیمه تأمین اجتماعی است. حالا فرض کنید این خدمات وقت‌گیر که بعضاً یک روز کاری را می‌گیرد را بتوان به‌صورت آنلاین انجام داد آن‌هم در کمتر از چند دقیقه! دقت کردید با تمدید آسان و آنلاین دفترچه‌های بیمه چه حجمی از صف‌های طولانی و سرسام‌آور کارگزاری‌ها کم می‌شود؟
روش سنتی تمدید و تعویض دفترچه بیمه
برای تعویض دفترچه بیمه باید در ساعت کاری‌تان مرخصی گرفته و به‌صورت حضوری به یکی از کارگزاری‌های تأمین اجتماعی مراجعه کنید و با ارائه دفترچه بیمه و با چند ساعت معطلی دفترچه بیمه‌تان را تعویض کنید. اگر اوایل هرماه به کارگزاری‌های تأمین اجتماعی مراجعه کنید حتماً از صف طولانی مردم برای تمدید و تعویض دفترچه شوکه شده‌اید!
تعویض و تمدید آنلاین دفترچه با بیمه‌بازار در 5 دقیقه
برای تعویض یا صدور اینترنتی دفترچه بیمه تأمین اجتماعی کافی است به سایت بیمه‌بازار مراجعه کنید، مدارک لازم موردنیاز مانند کارت ملی و... را بارگذاری کنید. در مرحله بعد تمامی اطلاعاتی که وارد می‌کنید به پنل یکی از کارگزاری‌های رسمی سازمان تأمین اجتماعی که با بیمه‌بازار طرف قرارداد است فرستاده می‌شود و دفترچه شما در مدت کوتاهی صادر و آماده ارسال شده و بین دو تا سه روز بعد در آدرس شما به دست شما خواهد رسید. در حال حاضر این امکان در تمامی مناطق ۲۲گانه تهران وجود دارد و به زودی در سایر شهرها نیز راه‌اندازی خواهد شد.
 بیمه‌بازار راهی جذاب و نوآورانه برای خرید بیمه
بیمه‌بازار اولین سامانه مقایسه و خرید انواع بیمه ثالث، بدنه، آتش‌سوزی، عمر و درمان است. شاید کمتر کسی به ذهنش خطور می‌کرد که روزی می‌تواند با داشتن اینترنت به‌راحتی از طریق گوشی موبایل یا لپ‌تاپ ظرف چند دقیقه، تمامی شرکت‌های بیمه را باهم مقایسه کند، مناسب‌ترینش را سفارش دهد و با ارسال رایگان تحویل بگیرد! با توجه به اهمیت خدمات بیمه تأمین اجتماعی برای مردم، بیمه‌بازار امکان تمدید و صدور و تعویض آنلاین دفترچه بیمه تأمین اجتماعی را نیز به خدماتش اضافه کرده تا افراد تجربه لذت بخشی را در استفاده از این خدمات داشته باشند.
 
کد مطلب : ۱۴۰۷۰۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.