۰

پرداخت وام30 میلیونی به خانواده‌های روستایی دارای دوفرزند معلول

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۱
رئیس سازمان بهزیستی کل کشور در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی از انعقاد قراردادی با وزارت صنعت و معدن در زمینه اشتغال جامعه هدف این سازمان خبر داد و گفت: هفته گذشته تفاهم نامه‌ای با وزارت صنعت و معدن در زمینه اشتغال افراد تحت حمایت بهزیستی منعقد کردیم که کارخانجات و بنگاه‌های اقتصادی و کارآفرینان درصورت به کارگیری این افزاد سازمان بهزیستی حق بیمه این افراد را پرداخت خواهد کرد.

وی با ابراز امیدواری از افزایش اشتغال زایی افراد تحت حمایت بهزیستی در سال جاری گفت: در سال گذشته ۵۷ هزار نفر از جامعه مورد نظر را به اشتغال درآوردیم که امیدواریم بتوانیم در سال جدید زمینه اشتغال ۲۰ هزار نفر دیگر را به وجود بیاوریم.
به گفته محسن بندپی ۱۱ هزار نفر از خانواده‌های معلول را در سال گذشته برای تامین مسکن ثبت نام کردند و سازمان بهزیستی در دی ماه ۹۶ مصوبه‌ای داشت که تمام خانواده‌های دومعلول به بالا بدون محدودیت می توانند در سامانه ثبت نام مسکن نام نویسی کنند.
رئیس سازمان بهزیستی کل کشور از پرداخت وام‌های بلا عوض برای تهیه مسکن خانواده‌های معلول خبر داد و گفت: خانواده‌های شهری که دارای دوفرزند معلول به بالا هستند می‌توانند ۳۰ میلیون وام بلا عوض و خانواده‌های روستایی دارای دوفرزند معلول به بالا نیز ۲۰ میلیون وام بلاعوض دریافت کنند.
 
کد مطلب : ۱۴۰۷۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.