۰

رئیس جدید بانک مرکزی: برنامه‌ کنترل بازار ارز بعد از نهایی شدن گفته می‌شود

تاریخ انتشار
شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸
همتی در ادامه گفت: تحریم‌ها فرصتی برای ارتقا توان کشور است و وضعیت بازار ارز، عدم ترازنامه بانک‌ها، بی‌تدبیری در سیاست‌های پولی و سردرگمی از مشکلات موجود است.
رئیس کل بانک مرکزی به برنامه‌های خود درخصوص کنترل بازار ارز اشاره کرد و گفت: برنامه‌هایی برای کنترل بازار ارز با رییس جمهوری هماهنگ شده که بعد از نهایی شدن گفته می‌شود.
وی افزود: سیاست صادقانه و ثبات منطبق با درخواست‌های مردم اعلام و اجرایی خواهند شد و برای این امر حفظ قدرت ارزی کشور و متناسب با کنترل نرخ تورم و اصلاح ناترازی بانک‌ها و مهار نقدینگی و هدایت آن مدنظر قرار خواهد  گفت.
همتی دیگر برنامه‌ی خود را ثبات در مطالبات اقتصادی و حذف رانت از نظام بانکی اعلام کرد و گفت: در سیاست‌های پولی، بانک مرکزی بر تجربه عملی دهه‌های اخیر تکیه خواهد کرد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بازار بین بانکی باید از شفافیت  بیشتری برخوردار شود و باید به حذف رانت خواری و فساد توجه ویژه شود و از صاحب نظران می‌خواهم دیدگاه‌های خود را اعلام کنند.
 
کد مطلب : ۱۴۱۳۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.