۰

قاتل پيرزن ٨٠ ساله گريخت

تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۷
سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از ادامه رسیدگی به پرونده قتل پیرزن 80 ساله ای خبر داد که جوانی حدودا 30 ساله به انگیزه سرقت وارد خانه اش شده اما پس از پیدا نکردن وجوهات و اموال با ارزش ، او را مورد ضرب و شتم قرار داده و نهایتا با ضربات وارد شده به ناحیه سر به قتل رسانده است .
وی در توضیح این خبر گفت: در هفته گذشته وقوع یک فقره آتش سوزی در خیابان خزر شمالی به ایستگاه آتش نشانی شماره 88 اعلام شد؛ با حضور عوامل ایستگاه آتش نشانی در محل آتش سوزی (خانه ای ویلایی) و انجام عملیات اطفای حریق، جسد پیرزنی حدودا 80 ساله در داخل خانه کشف و موضوع به کلانتری 101 تجریش اعلام شد .
با حضور مأمورین کلانتری در محل و تأیید خبر اولیه، بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد. در ادامه تیم تشخیص هویت و بررسی صحنه اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.
در بررسی صحنه کشف جسد، مشخص شد که مقتوله به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و نهایتا با اصابت ضربات جسم سخت به ناحیه پشت سر به قتل رسیده است. پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمـد» تشکیل و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که مقتوله بیش از 10 سال است که پس از فوت همسرش، به همراه یک پرستار در خانه اش زندگی می کرده و فرزندانش نیز در خارج از کشور حضور دارند.
تحقیقات از پرستار مقتوله در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و او در اظهاراتش عنوان کرد که شب حادثه در منزل دخترش حضور داشته است.
 
کد مطلب : ۱۴۱۵۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.