وقتي تبليغات جاي هنر را مي گيرد
تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳
او که آخرین بازمانده نقاشی قهوه خانه ای در ایران به شمار می آید، درباره وضعیت امروز این هنر به خبرآنلاین گفت: «متاسفانه امروزه دیگر همه هنرمندان به سراغ هنرهای مدرن رفتهاند و نقاشی قهوه خانه در حال فراموشی است. هنر امروز متاسفانه بیشتر جنبه تبلیغاتی به خود گرفته است و اکثرا هم روی همین موضوع مانور می دهند.»
عقیلی ادامه داد: «امروز مقوله هنر کمرنگ شده است و توجه زیادی به آن نمی شود، در واقع همه مسایل را با تبلیغ و تمرکز روی آن جلو می برند.»
این هنرمند نقاش درباره محتوای آثار هنری توضیح داد: «امروز دیگر کمتر آثاری با موضوع شاهنامه و رویدادهای مذهبی کار می شود، تمرکز هنرمندان بر مسایل روزمره است و بیشتر بیشتر به آنچه مردم در شبانه روز به آن مشغول هستند توجه می شود.»
عقیلی همچنین گفت: «جوانان علاقهمند به نقاشی هم که این روزها مشغول فعالیت هستند کم نبوده و دارای ذوق و قریحه هنرمندانه ای هستند و ابتکار لازم جهت انجام فعالیت های هنری دارند.»
عقیلی ادامه داد: «امروز مقوله هنر کمرنگ شده است و توجه زیادی به آن نمی شود، در واقع همه مسایل را با تبلیغ و تمرکز روی آن جلو می برند.»
این هنرمند نقاش درباره محتوای آثار هنری توضیح داد: «امروز دیگر کمتر آثاری با موضوع شاهنامه و رویدادهای مذهبی کار می شود، تمرکز هنرمندان بر مسایل روزمره است و بیشتر بیشتر به آنچه مردم در شبانه روز به آن مشغول هستند توجه می شود.»
عقیلی همچنین گفت: «جوانان علاقهمند به نقاشی هم که این روزها مشغول فعالیت هستند کم نبوده و دارای ذوق و قریحه هنرمندانه ای هستند و ابتکار لازم جهت انجام فعالیت های هنری دارند.»