۰

تروریست ها از «ضربت محرم» چه پیامی گرفتند؟

تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۱
ساعت 2 صبح اینجا کرمانشاه، ناگهان صداهای مهیب توجه همه را به خود جلب کرد. اتفاق مهمی افتاد، 6 موشک به شرق دجله اصابت کرد و ضربه ای سخت به داعش خورد. انتقامی سخت از ماجرای 9 صبح شنبه اهواز.این اما پایان ماجرا نبود و چند دقیقه بعد فرات دوباره لرزید، پهپادهای رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جایگاه تروریست ها را با خاک یکسان کردند.
پشت پرده حادثه تروریستی اهواز
درست ۳۸ سال قبل بود که صدام حسین در اقدامی جنون‌آمیز جنگی ۸ ساله را علیه کشورمان آغاز کرد به امید آن‌که بتواند در مدت کوتاهی به تهران برسد اما امروز یعنی ۳۸ سال بعد در حالی که نه صدام حسینی زنده است و نه رژیم بعثی در عراق حاکم است تروریست‌ها در راستای منافع برخی کشورهای ارتجاعی منطقه به روی مردم و سربازان وطن در اهواز آتش گشودند و روز تلخی را در سرزمین مقاومت رقم زدند.
ساعت 9 صبح 31 شهریور بود که به پاسداشت جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور آغاز شد. هنوز دقایقی از شروع مراسم نگذشته بود که صدای تیراندازی در مراسم اهواز همه را متعجب کرد. برخی در ابتدا تصور کردند که این تیراندازی‌ها بخشی از مراسم است اما به زمین افتادن برخی از افراد موجب شد تا ابعاد این حادثه تروریستی مشخص شود. در آن حادثه 29 نفر به شهادت رسیدند و 60 نفر نیز زخمی شدند.
گرچه به ظاهر داعش مسئولیت این اقدام تروریستی را به عهده گرفت اما وقتی رسانه های سعودی و غربی از به کاربردن واژه تروریسم برای این حادثه امتناع کردند، دم خروس بیرون زد. منصور حقیقت‌پور مشاور رییس مجلس به خبرآنلاین گفت: در تمام تحرکات ضدامنیتی به ویژه اقداماتی که در پوشش اقلیت‌های قومی رخ می‌دهد، تولید فکر با انگلیس و آمریکا، طراحی‌ها با اسرائیل و تأمین مالی و تدارکاتی با عربستان است.
شرح عملیات 2 صبح
در پاسخ به حادثه تروریستی اهواز عملیات «ضربت محرم» با رمز مقدس«یا حسین (ع)» انجام شد، تعداد ۶ فروند موشک بالستیک میان برد نقطه زن از پایگاه‌های موشکی نیروی هوا فضای سپاه در غرب کشور شلیک و تروریست‌های مزدور و جنایتکار از فاصله 700 کیلومتری هدف ضربات مهلک و مرگبار قرار گرفتند.
متعاقب این حمله ۷ فروند پهپاد رزمی مواضع و مقر‌های تجمع و پشتیبانی تروریست‌های مزدور استکبار جهانی را بمباران کردند.
بر اساس اطلاعات و گزارش‌های دقیق دریافتی، در این عملیات تعدادی از سرکردگان و عناصر موثر جنایت اخیر تروریست‌ها به هلاکت رسیدند یا مجروح شدند، همچنین زیرساخت‌های آمادی و انبار ذخیره مهمات تروریست ها منهدم شد.
 
کد مطلب : ۱۴۳۰۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.