۰
 کاراته قهرمانی جهان - مادرید

گننج‌زاده نقره گرفت؛ پورشیب برنزی شد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۲
گننج‌زاده نقره گرفت؛ پورشیب برنزی شد
به گزارش عصر تعادل ظهر امروز در ادامه بیست و چهارمین دوره رقابتهای جهانی کاراته در مادرید و در مبارزه پایانی وزن 84+ کیلوگرم سجاد گنج زاده از کشورمان با شکست از حریف آلمانی خود در فینال به نایب قهرمانی و مدال نقره بسنده کرد.

گنج زاده در دور نخست ۶ بر صفر عادیلت شادیکانوا از  قرقیزستان را شکست داد. او در مبارزه بعدی خود ۳ بر صفر لوکا کاستا از بلژیک را برد  و سپس  برایان ایر  از   ایالات متحده را با امتیاز 6 بر 4 شکست داد.

آلپ ارسلان اوغلو از ترکیه حریف دور چهارم کاراته‌کای دسته 84+ کیلوگرم ایران بو که سجاد با برتری 4 بر 2 مقابل این مبارز به دیدار نیمه پایانی راه یافت. جایی که باید برابر الکساندر شنتسین از روسیه قرار می‌گرفت. کاراته‌کای روس هم مقابل گنج‌زاده حرفی برای گفتن نداشت و در پایان 8 بر یک بازنده شد.
 
گنج‌زاده در فینال باید به مصاف جاناتان هورن آلمانی قهرمان قاره سبز و دارنده 6 طلا اروپا می‌رفت. کاراته‌کای پرامید کشورمان اما در پایان سه دقیقه مبارزه سخت با این حریف قدرتمند 5 بر 2 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

پیش از این و در وزن 84- کیلوگرم هم ذبیح‌الله پورشیب، کاپیتان با تجربه تیم کشورمان هم به مدال برنز این دسته رسیده بود. پورشیب که با شکست حریفانی از اسپانیا، ایالات متحده آمریکا و اسکاتلند به دور چهارم رسیده بود، در مبارزه‌ای نفسگیر از «والری چوبتار» اوکراینی 6 بر 5 شکست خورد اما در شانس مجدد، حریف اوکراینی خود را شکست داد و به دیدار رده‌بندی رسید. 

کاپیتان تیم کاراته کشورمان در دیدار ر ده‌بندی قابل دانیل بولداشف از قزاقستان به برتری سه بر صفر رسید تا با قرار گرفتن روی سکوی سوم، گردن آویز برنز این مسابقات را در وزن 84- به دست  آورد. 

انتهای پیام///
 
کد مطلب : ۱۴۴۰۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.