۰
کریمی از مالکیت سپیدرود انصراف داد

پایان داستان جادوگر در شهر باران

تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰
پایان داستان جادوگر در شهر باران
به گزارش عصر تعادل، علی کریمی ظهر روز گذشته در تماس با مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از سمت مالکیت سپیدرود استعفا کرد و قرار شده تا ظهر امروز نامه رسمی را از طریق وکیلش به دست مسئولان اداره ورزش برساند.

علی کریمی در اواسط لیگ هفدهم برای اولین بار به عنوان سرمربی سپیدرود انتخاب شد و توانست با کسب نتایج خوب به همراه سرخپوشان سهمیه شهر باران را لیگ برتری نگه دارد. او با توجه به اختلافاتی که با جواد تن زاده داشت در پایان فصل از سپیدرود جدا شد تا سرخپوشان با هدایت خداداد عزیزی وارد مسابقات شوند اما با کسب نتایج ضعیف و هم‌چنین اختلاف موجود بین این مربی و‌ هواداران سپیدرود، او از رشت رفت تا بازگشت کریمی سر زبان‌ها بیفتد.

علی کریمی به رشت برگشت و علاوه بر قبول هدایت سپیدرود در درجه اول مالکیت این باشگاه را هم در دست گرفت و همه کاره این تیم محبوب شد. از هفته ششم لیگ هجدهم کریمی و دستیارانش به سپیدرود بازگشتند و آنها تا پایان هفته نوزدهم با شکست مقابل پدیده مشهد با 12 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته و خطر سقوط را بیش از هر زمانی احساس می‌کنند. با تصمیم ناگهانی جادوگر محبوب فوتبال هنوز مشخص نیست چه کسی در ابتدا مالکیت این تیم را می‌پذیرد و سپس سرمربی بعدی چه کسی خواهد بود. باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی برای تیم ریشه دار گیلانی رقم می‌خورد.

 
کد مطلب : ۱۴۵۴۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.