۰

ربیعی: دولت جمهوری اسلامی گرفتن انتقام را حق خود می داند

تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰
ربیعی: دولت جمهوری اسلامی گرفتن انتقام را حق خود می داند
به گزارش عصر تعادل «علی ربیعی» ضمن تسلیت شهادت فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سردار سلیمانی نماد قدرت، همبستگی علیه ظلم و سرمایه نمادین تمام ایرانیان بود.

وی افزود: چنانچه می‌خواستیم به نسل جدید بگوییم که این افراد به خاطر استیضاح دنیا را به خاک و خون می‌کشند، ترامپ با اقدام اخیر خود این را به بهترین شکل نشان داد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی چهره کریه ایالات متحده و دولت آمریکا را برای همه نسل‌های جدید قرائت کرد و نشان داد.

وی تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران در کنار همه ایرانیان، گرفتن انتقام سردار سلیمانی را حق خود و دفاع از منزلت و کرامت ایرانی می‌داند.

ربیعی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: ما به دنبال جنگ نیستیم، اما اجازه تجاوز به هیچ ایرانی و نماد امنیت ملی را نخواهیم داد.

وی اضافه کرد: دولت در کنار نهادهای نظامی و همه ایرانیان آنچنان به آمریکا درس می‌دهد که ترامپ و تمام روسای جمهوری بعدی آمریکا به یاد داشته باشند که زمانی که نماد و عزت یک ملت را به سخره بگیرند، پاسخ قاطع خواهند گرفت.

سخنگوی دولت تصریح کرد: همبستگی ایران امروز یک بار دیگر بالا گرفت و شهادت سردار سلیمانی همچون شهادت شهید بهشتی نماد همبستگی ملی خواهد بود.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۶۸۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}