۰

سردار حاجی‌زاده: مردم نگران نباشند 

تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۷
سردار حاجی‌زاده: مردم نگران نباشند 
به گزارش عصر تعادل فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای کارآمد بسیار زیادی که همه کارها دست آنها است در کشور داریم، به هیچ وجه شکافی ایجاد نمی‌شود و کارها از دور نمی افتد.

سردار «امیرعلی حاجی زاده» در حاشیه نماز جمعه امروز تهران گفت: فقدان حاج قاسم سلیمانی برای همه خیلی سخت است اما افرادی که از گذشته پای کار بودند با انگیزه بیشتری وارد میدان می‌شوند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه افزود: نیروهای مسلح چه نیروی هوایی، زمینی و قدس، یک نماد و پیشانی دارند که ممکن است سردار سلیمانی یا سلامی و حاجی زاده باشند، اما واقعا نیروهای کارآمد که همه کارها دست آنها است، در کشور بیشمار هستند.

وی بیان کرد: اکنون مانند اوایل جنگ تحمیلی نیست، نیروهای کارآمد بسیار زیادی در کشور داریم و با نبود حاج قاسم و شهید مقدم و حاجی زاده و امثال آنها، هیچ اتفاقی نمی افتد و این مسیر نورانی ادامه پیدا می کند.

حاجی زاده تصریح کرد: مردم امید خود را از دست ندهند و نگران نباشند، فقدان حاج قاسم برای همه ما سخت است ولی به هیچ وجه احساس نکنند که شکافی ایجاد می شود و کارها از دور می افتد.

نماز جمعه تهران به امامت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور گسترده شهروندان تهرانی و مقامات و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۷۴۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}