۰

روسیه بمب‌افکن هسته‌ای آزمایش کرد

تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵
روسیه بمب‌افکن هسته‌ای آزمایش کرد
به گزارش عصر تعادل روسیه اعلام کرد که قابلیت نبرد بمب‌افکن هسته‌ای راهبردی Tu-160 این کشور پس از به روز رسانی شدن به دو برابر افزایش یافته است.

بمب‌افکن هسته‌ای راهبردی «Tu-160» روسیه که به روز رسانی شده است با تجهیزان کنترلی و هوانوردی جدید خود پرواز اولیه را انجام داد. از سوی دیگر تغییرات ایجاد شده در این بمب‌افکن سبب شده کارایی جنگی آن به دو افزایش پیدا کند.

ارتش روسیه تصاویر این بمب‌افکن به روز شده را روز پنجشنبه منتشر کرد اگر چه پرواز آزمایشی آن اوایل ماه جاری در سایت پروازی کازان انجام شده بود. این بمب افکن پرواز کوتاهی انجام داده و برای حدود نیم ساعت در ارتفاع 1500 متری پرواز کرد.

بمب افکن سوپر سونیک Tu-160 که قابلیت حمل سلاح هسته‌ای را نیز دارد اواخر دوره شوروی معرفی شد و از آن زمان در نیروی هوایی روسیه فعالیت داشته است.

این بمب‌افکن پس از به روز رسانی شدن، به تجهیزات ارتباطی و هوانوردی جدیدی مجهز شده که عبارت از کنترل و فرماندهی جدید و پایگاه‌های راداری و جنگ الکترونیکی می‌باشد و به کمک این تجهیزات توان رزمی این بمب‌افکن دو برابر شده است.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۳۵۹
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}