۰

راهکار تاکسیرانی برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸
راهکار تاکسیرانی برای مقابله با کرونا
به گزارش عصر تعادل،‌ مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص نحوه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در وسایل حمل و نقل عمومی اظهار داشت: دیروز جلسه‌ای برگزار شده است و امروز دستورالعمل آن را در اختیار ما قرار گرفت و ما بر اساس چارچوب‌های وزارت بهداشت گام برمی‌داریم و در خصوص نظافت و ضدعفونی دوره‌ای اقدام می‌کنیم.

وی افزود: وزارت بهداشت در این خصوص دستور العمل های لازم را در قالب راهنما و چک لیست ابلاغ نمود و این اتحادیه سریعاً نسبت به ارسال و ابلاغ این دستور العمل به سازمان‌های تاکسیرانی و حمل و نقل بار و مسافر اقدام نمود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تعدادی از شهرداری‌ها اقداماتی در جهت ضدعفونی شدن فضاهای محیطی تاکسی‌ها انجام داده‌اند که با ابلاغ دستورالعمل این اقدامات علمی‌تر و کاربردی‌تر انجام می‌شود.

ضامنی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تاکنون تاکسیرانی مبتلا به این ویروس شده است، گفت: تاکنون گزارشی درباره ابتلاء به ویروس کرونا در بین رانندگان تاکسی نداشته‌ایم و از امروز نیز اقدامات پیشگیرانه لازم بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت انجام می‌شود.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۹۱۸۱
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}