۰

مستاجران آستان حضرت معصومه از پرداخت اجاره بها معاف شدند

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۴
مستاجران آستان حضرت معصومه از پرداخت اجاره بها معاف شدند
به گزارش عصر تعادل معاون اجرايي آستان مقدس حضرت معصومه (س) از بخشودگي اجاره بهاي کليه واحدهاي تجاري و مسکوني اين آستان براي ماههاي اسفند 98 و فروردين 99 خبر داد.

بخشودگی اجاره بهای واحد های تجاری و مسکونی آستان حضرت معصومه (س)معاون اجرايي آستان مقدس حضرت معصومه (س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: شيوع کرونا در کشور و شهر مقدس قم شرايط را براي مردم سخت کرده است و اين تصميم براي کمک به کسبه و خانوارها صورت گرفته .

آقای محمود نژاد با اشاره به اين که در حال حاضر برخي مراکز تجاري و بنگاه هاي اقتصادي که با معيشت خانوارها ارتباط دارند دچار اختلال شده اند افزود: بنا به دستور توليت آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها کليه مستاجرين آستان مقدس از پرداخت اجاره در ماههاي فروردين 99 و اسفند 98 معاف شدند.

وی در پايان و ضمن ابراز اميدواري از حل مشکل کرونا در استان و کشور گفت اميدواريم هر چه سريعتر زندگي مردم به حالت عادي برسد و شاهد رونق بيش ازپيش در کسب و کارهاي مردم باشيم.
مرجع : صدا و سیما
کد مطلب : ۱۴۹۹۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}