۰

درخواست شهردار نیویورک از ترامپ برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۴
درخواست شهردار نیویورک از ترامپ برای مقابله با کرونا
به گزارش عصر تعادل، بیل دو بلاسیو شهردار نیویورک از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواسته است تا برای مقابله با شیوع سریع ویروس کرونا، نیروهای ارتش را در این ایالت مستقر کند.

وی در مصاحبه با سی ان ان تاکید کرد: ترامپ رئیس جمهور آمریکا باید ارتش ایالات متحده را برای مقابله فراگیر با ویروس کرونا بسیج کند. من خواستار تیم پزشکی و حمایت لجستیکی آنها هستم، من نیاز به توانایی آنها برای مقابله با شیوع سریع ویروس کرونا دارم.

وی در ادامه افزود: تنها نیرو در ایالات متحده که می تواند این کار را به طور موثر و سریع انجام دهد، ارتش ایالات متحده است ولی آنها در شرایط کنونی توسط ترامپ به حاشیه رانده شده اند، آن هم در شرایطی که ترامپ باید آنها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دهد.

شهردار نیویورک افزود: ارتش باید به نیویورک، سیاتل و کالیفرنیا اعزام شود، مناطقی بیشترین آسیب را از این ویروس دیده‌اند. ارتش باید مستقر شود تا به شهر کمک کند چرا که بیمارستان ها با اتمام تجهیزات اساسی و ضروری روبرو شده اند. این احتمال وجود دارد که بیمارستان ها طی هفته های آینده با تمام شدن تجهیزات روبرو شوند. تعداد موارد ابتلا به کرونا در نیویورک به شدت رو به افزایش است.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۱۵۰۱۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}