۰

بهبودی 78 درصدی مبتلایان قطعی کروناویروس در شاهرود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۹
بهبودی 78 درصدی مبتلایان قطعی کروناویروس در شاهرود
به گزارش عصر تعادل، دکتر رضا چمن اظهار کرد: بیماران کووید19 دو شهرستان تحت‌پوشش این دانشگاه(شاهرود و میامی) در بیمارستان امام حسین شاهرود بستری می‌شوند.

وی از تلاش برای روند افزایشی بهبودیافتگان در این دانشگاه خبر داد و افزود: خوشبختانه با تلاش همکاران ما شمار بهبودیافتگان رو به فزایش است و در حال حاضر 78 درصد مبتلایان قطعی پس از بهبودی کامل مرخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه نمونه‌گیری‌های مبتلایان در شاهرود انجام و برای انجام تست به انستیتو پاستور وزارت بهداشت ارسال می‌شوند ادامه داد: در دو روز اخیر پاسخ نمونه های استان از انستیتو پاستور و وزارت بهداشت ارسال نشده ولی از ابتدای اسفندماه تاکنون در مجموع یک‌هزار و ۱۹۰ نفر با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های علوم پزشکی شاهرود  مراجعه سرپایی داشتند.

دکتر چمن از بستری شدن ۶۹۶ نفر از این افراد در روزهای گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۳۰نفر از این بیماران در بیمارستان شاهرود بستری هستند.

وی یادآوری کرد: از ۲۸۰مورد مثبت شهرستان‌های شاهرود و میامی تا نخستین روز از بهار ۲۲۰ نفر پس از بازیافتن سلامتی خود از بیمارستان این شهر ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بر ضرورت توجه به هشدارها و توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی تاکید و تصریح کرد: توصیه اکید ما به شهروندان همچنان رعایت بهداشت فردی، توجه جدی به اصول خودمراقبتی و عدم حضور در اجتماعات و محیط‌های پرتردد و شلوغ و عدم سفر است.

وی همچنین از عموم مردم دو شهرستان تحت پوشش این دانشگاه خواست با مراجعه به سامانه پیش‌بینی شده به اجرای طرح غربالگری کمک کنند.
کد مطلب : ۱۵۰۳۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}