۰

دکترها از پله دست کشیدند

تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۶
دکترها از پله دست کشیدند
پله، اسطوره 82 ساله فوتبال برزیل، روز سه‌شنبه گذشته در بیمارستان آلبرت اینشتین در سائوپائولو در برزیل بستری شد. پله که از تورم عمومی و نارسایی قلبی رنج می‌برد، به سرطان روده مبتلا بوده و در ماه های اخیر بارها در بیمارستان بستری شده است. اما به نظر می رسد شیمی درمانی نیز دیگر روی پله جواب نمی دهد و او به بخش مراقبت های پایان عمر منتقل شده است. در این شرایط دیگر درمان روی افراد جواب نمی دهد و فقط پزشکان با تزریق سرم، کاری می کنند که بیمار درد کمتری را در مدت کوتاه تا پایان عمرش تحمل کند.
پله از 31 آگوست 2021 با سرطان روده مبارزه می کند. در آن مقطع تشخیص داده شد که یک تومور در روده بزرگ او وجود دارد و البته روند درمان به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد. مدتی بعد پله برای برداشتن تومور در آلبرت انیشتین تحت عمل جراحی قرار گرفت و در طول بستری شدن در بیمارستان، چند بار به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد. او دچار ناپایداری تنفسی شد و روزهای دشواری را تجربه کرد.

مدت کوتاهی پس از جراحی، پله جلسات شیمی درمانی را آغاز کرد. در دسامبر 2021، او حدود 15 روز برای این جلسات در بیمارستان بستری شد و در 23 دسامبر و هنگام مرخصی در شبکه های اجتماعی پستی با این مضمون منتشر کرد: "همانطور که به شما قول داده بودم، کریسمس را با خانواده ام می گذرانم. من به خانه می آیم."
کد مطلب : ۱۵۳۳۹۸
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}