۰
حسین کنعانی مقدم:

ایجاد ناامنی، محاربه است

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۷
ایجاد ناامنی، محاربه است
فعال سياسي اصولگرا در اين خصوص گفت: آنهایی که عمدا نظرات متناقض می دهند، بیشتر از کسانی که فتنه گر می نامند، فتنه گر هستند. چون این کردار ناپسند با اصول شرعی هم همخوان نیست.
 
 
حسین کنعانی مقدم در گفت و گو با "نواندیش" افزود: اینکه افراد بدون تخصص به خود اجازه اظهارنظر می دهند، نمونه ای آشکار از فقدان عقلانیت است که متاسفانه این مشکل در عرصه سیاسی و مدیریتی ما عادی و روال شده است. یعنی خودی ها را حق و همه رفتارهای غیرخودی را ناحق بدانیم، نشانه ای بارز از نوعی بیماری است که حتما خسارت زیادی را به بار خواهد آورد. چرا که به جای تلاش در راستای مصلحت عمومی همه سعی شان را برای تخریب رقیب به کار می گیرند.          سیاسی اصولگرا در ادامه گفت: این روند غلط و دروغ در شرایطی است که مردم گرفتاری زیادی دارند و به همین دلیل همه باید تمرکزشان را به کاهش مشکلات در نظر بگیرند. همچنین باید گفت، اظهارنظراتی که یا غیرکارشناسی یا دروغ هستند، امنیت را تحت تاثیر خود در آورده و باعث پررنگ شدن اختلال در امور مختلف می شود و موجب بلندتر شدن مانع های آرامش می شوند. پس می توان گفت، آنهایی که عمدا نظرات متناقض می دهند، بیشتر از کسانی که فتنه گر می نامند، فتنه گر هستند. چون این کردار ناپسند با اصول شرعی هم همخوان نیست.
 
 
کنعانی مقدم در پایان گفت: این روزها عده ای را به جرم برهم زدن امنیت جامعه محاربه شناخته می شوند، باید گفت هر کسی که از تریبون های رسمی به نفع جریان سیاسی متبوعش مقدمات ناامنی را به وجود می آورد، محارب است.  
کد مطلب : ۱۵۵۲۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}