۲
۲

توهین شنیع یک ضدانقلاب فراری به احمدی نژاد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
توهین شنیع یک ضدانقلاب فراری به احمدی نژاد
احمدی نژاد اگر کوهی از ضعف و نقصان باشد ،به هر حال ۸ سال رییس جمهور ایران اسلامی بوده است، به آن معنا که نماینده و منتخب ملت ایران با تنفیذ رهبر عزیز انقلاب بوده است و اگر هم نقدی وجود دارد، در درون خانواده نظام این نقادی ها برای بهبود شرایط و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان می شود.


ملت ایران و تمامی خادمان و مسئولان نظام اجازه نخواهند داد که ضدانقلاب و دشمنان و جاسوسان کشورهای متخاصم به مسئولان ارشد آنها چه فعلی و چه گذشته توهین و هتاکی کنند و پاسخ این زشتی ها و پلیدی ها را به وقت مقتضی خواهند داد.


در همین راستا ابراهیم نبوی، ملیجک سرویس های جاسوسی غرب و ضدانقلاب فراری در تازه ترین نوشته خود با توهین و فحاشی شنیع به محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان نوشته است :من فکر کنم بالاخره یکی از ماها باید حقیقت را به این جوان ناکام بگوئیم. همه اش سعی می کنیم جلوی او حرفی نزنیم، او هم دائم دچار توهم می شود.


وی ادامه داد: چند ماه قبل یک نفر از قول احمدی نژاد گفته بود که « اگر مشکلات اقتصادی کشور ادامه پیدا کند، احمدی نژاد وارد صحنه می شود.» در حالی که باید می گفت « اگر احمدی نژاد وارد صحنه شود، مشکلات اقتصادی کشور ادامه پیدا می کند.» یا همین دیروز که گفته است: « اگر شرایط خطرناک شود، برای انتخابات می آیم.» درحالی که باید بگوید: « اگر برای انتخابات بیایم، شرایط خطرناک می شود.»


این ضدانقلاب فراری در ادامه با توهین شنیع به رییس جمهور سابق ایران نوشته است : یعنی طرف نمی داند که اصولا خطری که مردم از او فرار می کنند، همین احمدی نژاد است، بعد خودش می خواهد برای جلوگیری از خطر بیاید. هی می گوئیم میکروب دارد فضا را آلوده می کند، آنوقت خود میکروب آمده و می گوید می خواهید جلوی آلودگی فضا را بگیرم. باباجان، شما خودت میکروبی، شما خودت خطری، بدبختی که همه مردم از آن فرار می کنند توئی، تو می خوای جلوی چی را بگیری؟ همین که توی خانه بخوابی و از در خانه بیرون نیایی، خدمت بزرگی به هموطنان خودت کردی.

http://matinnews.com/wp-content/uploads/2014/12/b.png

مرجع : متین نیوز
کد مطلب : ۲۱۲۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

نظرات شما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۰ ۰۸:۱۳
age darin azash taraf dari mikonin, shoma ham borooooooooooooooooo
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۰ ۰۸:۱۴
چه جالب،حقیقت شده اهانت ؟!!!!!!!
خوب شد ، معنای توهین رو هم یاد گرفتیم!
کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.