۱

بارش باران در تهران از دوشنبه آینده

تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۴
بارش باران در تهران از دوشنبه آینده

فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز در برخی مناطق شمال شهر از جمله خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران و کاهش دمای 5 درجه‌ای پیش‌بینی شده  است.

وی با بیان اینکه از فردا میزان بارش باران در مناطق مذکور کاسته می‌شود،گفت: در جنوب و جنوب شرق کشور مانند هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان وزش باد  را شاهد خواهیم بودو از بعدازظهر رگبار و رعد‌وبرق آغاز می‌شود که این امر تا شنبه ادامه می‌یابد.

**جوی آرام طی دو روز آینده در اکثر نقاط کشور

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در اکثر نقاط کشور طی دو روز آینده جوی آرام حاکم است. همچنین شنبه و یکشنبه در سواحل شمال افزایش دما و وزش باد خواهیم داشت و در گیلان، اردبیل و مازندارن وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی شده است.

گودرزی بیان کرد: یکشبنه در نوار غربی و دامنه‌های مرکزی و جنوبی البرز بارش پراکنده باران داریم و دوشنبه نیز سامانه جدید بارشی از نیمه غربی کشور وارد می‌‌شود.

**هوای تهران امروز و فردا سالم است

وی با بیان اینکه امروز آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است، گفت: به دلیل وزش باد هوای تهران امروز و فردا سالم است. همچنین بیشینه دمای تهران امروز 13 و کمینه فردا صبح 4 درجه سانتی‌گراد است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی دو روز آینده نوسانات دما در تهران محسوس نیست، افزود: صبح فردا غبار صبحگاهی  و به تدریج افزایش ابر خواهیم داشت. بارش باران به صورت پراکنده از دوشنبه هفته آینده آغاز می‌شود و در روز سه‌شنبه در سطح شهر تهران بارش باران شدت می‌یابد.

مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۲۶۱۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.