۰

محدودیت اعمال شده رسانه ای سیاست کلی نظام نیست

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۰
محدودیت اعمال شده رسانه ای سیاست کلی نظام نیست
محدودیت حضور یکی از روسای جمهوری سابق در رسانه های مجازی و مکتوب سلیقه برخی افراد و نهادها است. هیچ ابلاغیه ای در این رابطه ارسال نشده و شورای عالی امنیت ملی نیز بنا به گفته برخی اعضای آن مصوبه ای در خصوص محدودیت رسانه ای برای وی نداشته است.

علیرضاخامسیان، روزنامه نگار و فعال رسانه ای در ارتباط با محدودیت حضور یکی از روسای جمهوری سابق در رسانه های مجازی و مکتوب، گفت: به اعتقاد من محدودیتهای پیش آمده در این رابطه نمی تواند در راستای سیاست های اصلی نظام باشد و این مساله نشانگر سلیقه ای برخورد کردن برخی از افراد و نهادها است. سیاست اصلی نظام جذب حداکثری است و این سیاستمدار از السابقون نظام و رئیس جمهوری این کشور است و تمام صحبت هایی که مطرح می کند در چارچوب وفاق بین یاران انقلاب و در جهت وحدت نیروهای انقلاب است.

وی درمورد تبلیغاتی که اخیرا، تحت عنوان ابلاغ یا نظایر آن از طرف برخی نهادها مطرح شده است خاطر نشان کرد: هیچ ابلاغیه ای برای محدودیت رییس جمهوری اسبق ارسال نشده و صحبت های شفاهی که در این خصوص مطرح شده از طرف برخی رسانه ها بوده و شورای عالی امنیت ملی نیز آنگونه که برخی اعضای آن گفته اند مصوبه ای در خصوص محدودیت رسانه ای وی نداشته است کما اینکه سخنگوی قوه قضائیه نیز گفته است اگر در این خصوص مصوبه ای وجود داشته باشد باید اعمال شود.به اعتقاد من این محدودیت ها جزو سیاست های اصلی نظام نیست.

وی در پایان گفت: بسیاری از دوستاران نظام نیز علاقه ای به این گونه تصمیماتی که در ارتباط با یکی از روسای جمهوری پیشین گرفته شده ندارند.
مرجع : برنا
کد مطلب : ۲۸۳۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.