۰

بهتر است فینال جام حذفی در یک استادیوم فوتبال برگزار شود!

تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۳
بهتر است فینال جام حذفی در یک استادیوم فوتبال برگزار شود!
لوئیس انریکه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم‌های بارسلونا و رایووایکانو در هفته بیست‌وششم لالیگا در خصوص چند موضوع از جمله ترکیبی که تیمش با آن به میدان خواهد رفت و همچنین محل برگزاری فینال جام حذفی اسپانیا که شاگردان وی و اتلتیک بیلبائو در آن به میدان خواهند رفت، پاسخ خبرنگاران را داد.

وی در باره ترکیب تیمش اظهار داشت: اگرچه بوسکتس به دلیل مصدومیت غایب است اما گزینه‌‌هایی مانند ماسچرانو، راکیتیچ و سرخی روبرتو داریم. با این حال من هیچ گزینه‌ای را کنار نمی‌گذارم.

انریکه در خصوص افشاگری‌‌هایی که اخیراً در خصوص وجود فساد تبانی در فوتبال اسپانیا وجود دارد هم گفت: من از اینکه این ماجرا یک بار و برای همیشه شفاف و ریشه‌کن شود استقبال می‌کنم و این نه فقط به نفع ما بلکه به سود همه است.

سرمربی کاتالان‌ها درباره اهدافی که شاگردانش در این فصل دنبال می‌کنند، هم عنوان کرد: در حال حاضر لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا مهمترین اهداف ما هستند. ما فعلاً جام حذفی را کنار می‌گذاریم و تا چهار پنج روز مانده به فینال به این رقابت‌ها فکر نمی‌کنیم. کلید موفقیت ما رویکردی است که ما در هر بازی با آن به میدان می‌رویم. ما باید به هر بازی به چشم یک فینال سرنوشت‌ساز نگاه کنیم.

انریکه درباره شایعاتی که از علاقه بارسا به جذب پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس حکایت دارند، هم عنوان کرد: من درباره شایعات حرفی نمی‌زنم.

محل برگزاری بازی فینال جام حذفی اسپانیا و مخالفت باشگاه رئال مادرید با برگزاری این بازی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو که سوژه داغ این روزهای فوتبال اسپانیاست، موضوع دیگری بود که انریکه به آن اشاره داشت. او گفت: من وارد حاشیه نمی‌شوم. بهتر است این بازی در یک استادیوم فوتبال برگزار شود، همین!

سرمربی آبی‌واناری‌ها درباره سبک بازی رایووایکانو هم عنوان کرد: رایووایکانو تیمی با یکی از ناب‌ترین فلسفه‌‌های فوتبالی در لالیگاست و ما از هم‌اکنون می‌دانیم که این تیم چه توانایی‌هایی دارد و از معدود تیم‌هایی است که در زمینه حفظ توپ می‌تواند با ما رقابت کند. ما منتظر این بازی هستیم.

دیدار تیم‌های بارسلونا و رایووایکانو ساعت ۱۴:۳۰ فردا (یکشنبه) به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۳۰۸۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.