۱
۳

احمدی‌نژاد و نزدیکانش از خواب بیدار شدند/ واکنش احمدی به نامه رامین

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۱
احمدی‌نژاد و نزدیکانش از خواب بیدار شدند/ واکنش احمدی به نامه رامین
محمدعلی رامین اخیراً در نامه سرگشاده‌ای خطاب به رئیس‌جمهور، نسبت به رفع حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی ابراز نگرانی کرده و گفته است: "تا زمانی که این افراد تحت نظر و مراقبت امنیتی هستند، امکان ترور آنها توسط عوامل بیگانه وجود ندارد، اما اگر رها شوند و در اختیار دوست نمایان مکار قرار بگیرند، چه کسی "فتنه ترور” آن‌ها را مهار خواهد کرد؟"

نعمت احمدی در واکنش به نامه سرگشاده محمدعلی رامین مشاور مطبوعاتی احمدی‌‌نژاد درباره رفع حصر و ترور محصوران، این صحبت‌ها را برنامه‌ریزی شده عنوان کرد و گفت: شخصا این‌گونه صحبت کردن را در قالب حرکات اخیر تیم آقای احمدی‌نژاد می‌دانم. آقای احمدی‌نژاد خود با الهام به کربلا می‌رود و راهپیمایی می‌کند، آقای مشایی اعلام می‌کند که از سیاست کناره‌گیری می‌کند، آقای رامین هم از ترور صحبت می‌کند. این آقایان دارند از خواب زمستانی بیدار می‌شوند و فراموش کرده‌اند که الان آذر ۹۳ است.

برخی این صحبت‌های رامین را خط دادن به مخالفان رفع حصر و همچنین دخالت در کار قوه قضاییه دانسته‌اند. وی به صورت تلویحی نتیجه محاکمه محصوران را در نامه خود اعدام اعلام کرده است.
مرجع : آفتاب
کد مطلب : ۳۶۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

نظرات شما
lمحمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۶ ۰۹:۱۵
شما ها چه کردید مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.