۰

احتمال حضور پگاه آهنگرانی در «برگ‌های زرد»

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵
احتمال حضور پگاه آهنگرانی در «برگ‌های زرد»
محسن محسنی‌نسب تهیه کننده و کارگردان سینما در خصوص جزییات جدیدترین اثر خود یعنی‌ «برگ‌های زرد» که به تازگی فیلمنامه آن پروانه ساخت گرفته، گفت: ساختار فیلم از نظر ژانر رنوآر است و فضای خاصی دارد و قصه در خانواده‌ای اتفاق می‌افتد که دچار تنش‌های گذرا از یک دوران (تبدیل نسل سوم و چهار انقلاب)شده‌اند و درگیر نگرش‌هایی می‌شوند که در داستان این فیلم می‌بینیم.

وی در خصوص انتخاب بازیگران این فیلم بیان کرد: بازیگرانی چون مهرداد صدیقیان، آزاده صمدی و پگاه آهنگرانی را مد نظر داریم اما هنوز قراردادی با آنها منعقد نشده است.

محسنی نسب در مورد انتخاب فیلمبردار «برگ‌های زرد» اظهار داشت: با تعدادی فیلمبردار خوب و سطح بالا صحبت‌هایی کردیم اما احتمال استفاده از روزبه رایگا بیشتر است چون فیلم‌های متعددی از وی را تماشا کردم که در میان آنها فیلمبرداری «ممیرو» نظر من را جلب کرد، چون روش کار این فیلمبردار در این فیلم به ساختار مدل فیلمبرداری «برگ‌های زرد» نزدیک است به این نتیجه رسیدم می‌تواند گزینه خوبی برای فیلمبرداری این اثر باشد.

وی افزود: فیلمبرداری «برگ‌های زرد» در لواسان، کرج و منطقه حفاظت شده نخجیر (شرق تهران) انجام می‌شود.

این کارگردان عنوان کرد: پیش تولید فیلم را به طور جدی از شنبه ۱۷ مرداد ماه آغاز کردیم و تلاش ما این است که به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

وی در خصوص همکاری با شاهرخ صدق روحی به عنوان کارگردان جوان در این اثر گفت: شاهرخ صدق روحی کارگردانی چند فیلم کوتاه را انجام داده و در چندین پروژه‌ای به عنوان دستیار کارگردان با من همکاری داشته است که طی مدت این همکاری استعداد و نوآوری‌های خوبی از وی دیدم و فکر می‌کنم یکی از کارگردان‌های درخشان آینده سینما ایران باشد.

محسنی نسب در خصوص انتخاب سوژه و فیلمنامه فیلم گفت: فیلمنامه «برگ‌های زرد» اساسا با همه فیلمنامه‌ها فرق می‌کند و با تدابیر و برنامه‌های تعیین شده یک نوع جدید از ساخت فیلم‌های ویدئویی را ارایه خواهیم داد.

وی ادامه داد: فیلمنامه را به چند تن از بزرگان سینما در پست‌های مختلف فیلمسازی نشان دادیم و نظرات خوبی را ارائه دادند که نظرات آنها را در فیلمنامه لحاظ کردیم. خضوعی ابیانه (فیلمبردار فیلم محمدرسول‌الله) یکی از کسانی بود که نظر مثبتی نسبت به فیلمنامه داشت که جای خشنودی دارد.

این کارگردان بیان کرد: این فیلم به لحاظ توجه به نگاهی خاص، پرداکشن، فیلمنامه و روش ساخت به طور قطع یکی از شاخص‌ترین فیلمهای جشنواره و سینمای ایران خواهد بود.

وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت فیلم «مجانی» اظهار داشت: این فیلم هنوز منتظر ارشاد برای تاییدیه برخی بازیگران است که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

گفتنی است؛ فیلم «مجانی» از دیگر آثار سینمایی محسن محسنی‌نسب است که در دو بخش یونان و ترکیه فیلمبرداری می‌شود و فاز اول آن در یونان به اتمام رسیده و فیلمبرداری بخش دوم یعنی ترکیه باقی مانده است.

این فیلم داستان قاچاق اعضای بدن جنگ‌زده‌های جنگ عراق و سوریه است و بیشتر بازیگران یونانی و ترکیه‌ای هستند و فقط حمیدرضا هاشمی به عنوان بازیگر ایرانی در این فیلم ایفای نقش می‌کند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۵۳۱۵۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.