۰

مخالفان برجام "دموکراسی" را رعایت کنند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۸
مخالفان برجام "دموکراسی" را رعایت کنند
احمد شوهانی نماینده مردم ایلام با اشاره به انتقادات برخی از مخالفان طرح برجام و ادعاهایی مبنی بر بی‌خاصیت دانستن آن، گفت: طرح برجام به هیچ وجه بی‌خاصیت نبوده و به موارد مهمی اشاره دارد.

وی افزود: طرح برجام، طرحی است که مدت‌ها بر روی آن وقت صرف شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که طرح برجام در چارچوب متن برجام تهیه و تدوین شده است، متذکر شد: در واقع این طرح بر خطوط قرمز برجام تأکید دوباره دارد و به نوعی دغدغه و نگرانی مخالفان برجام را پوشش می‌دهد.

شوهانی با اشاره به این که خاصیت و یا عدم خاصیت بودن طرح برجام در حوزه تشخیص مجلس است، تأکید کرد: در واقع زمانی که اکثریت مجلس تشخیص به خاصیت این طرح می‌دهد، یعنی این طرح قابلیت بررسی را دارد.

نماینده مردم ایلام افزود: نباید در بررسی و تصویب طرح برجام تشخیص خود را در ارجحیت قرار داد و تصمیم قاطبه مجلس را نادیده گرفت چراکه تصویب این طرح بر اساس تصمیم مجلس بوده است.

شوهانی ادامه داد: در حال حاضر مجلس تشخیص داده که طرح برجام به نفع کشور است و هیچ فردی نمی‌تواند بگوید که این طرح بی‌خاصیت است چرا که همه باید دموکراسی را رعایت کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: نباید این طور باشد که وقتی گروه و اشخاصی به خواسته‌های خودشان نمی‌رسند، مثلاً طرح برجام را بی‌خاصیت ارزیابی کنند چرا که مخالفان باید گوش شنوایی برای آراء و نظرات سایر نمایندگان هم داشته باشند.

شوهانی در پایان خاطرنشان کرد: نباید مخالفان برجام بیش از این فضای جامعه را در موضوع برجام ملتهب کنند چرا که این امر می‌تواند آسیب‌های جانبی خود را داشته باشد.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۶۱۰۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.