۰

انریکه: سه بازی با بیلبائو من را پریشان نمی‌کند

تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۴
انریکه: سه بازی با بیلبائو من را پریشان نمی‌کند
بارسلونا فردا شب در هفته بیستم لالیگا اسپانیا برابر اتلتیک بیلبائو قرار می‌گیرد. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: انتظار همیشگی را از این بازی دارم. استراحت و برتری وجود نخواهد داشت و بازی نزدیک و درگیرانه‌ای خواهد بود. به خوبی همدیگر را می‌شناسیم. بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. نتیجه این دیدار در وضعیت هر دو تیم در جدول تاثیر گذار خواهد بود. بازیکنان می‌دانند چه نوع بازی را پیش رو دارند. اتلتیک تیمی بود که مانع از کسب ششمین جام ما شد و فردا هدفمند ظاهر می شویم.دیروز مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری قرعه‌کشی شد و بارسلونا باید در دو بازی رفت و برگشت به مصاف اتلتیک برود. آبی‌اناری‌ها چندی پیش شرایطی مشابه را برابر اسپانیول تجربه کردند. سرمربی این تیم در این باره گفت: این موضوع موجب پریشانی من نمی‌شود. بیلبائو حریفی است که همیشه آن را تحسین کرده‌ام. اکنون تمرکز ما بر این بازی است و زمان کافی در اختیار داریم تا بتوانیم به دو بازی کوپا فکر کنیم.
انریکه درباره ارنستو والورده سرمربی تیم حریف گفت: ایده او شبیه به تیم ماست و من آن را دوست دارم. بیلبائو سطح بالای خود را در لالیگا و بازی های خارجی نشان داده است. من منتظر هر چیزی هستم. ممکن است همچون سوپرکاپ 2015 ما را شگفت زده کنند.
سرمربی بارسلونا در پایان درباره جذب بازیکن در فصل نقل انتقالات زمستانی اظهار کرد: باشگاه می‌داند ما به چه بازیکن هایی نیاز داریم. من کار خودم را انجام می دهم.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۶۹۱۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.