۰

​آمار فروش فیلم‌های روی پرده

تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۵
به گزارش عصر تعادل، جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها توسط برخی پخش‌کنندگان در آستانه‌ی تعطیلی سینماها برای عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد.

علی سرتیپی مدیرعامل «فیلمیران» که پخش «فروشنده» اصغر فرهادی و «لانتوری» رضا درمیشیان را برعهده دارد، گفت: فیلم فروشنده تا شامگاه 15 مهر ماه بدون تیزر تلویزیونی و میدانی بیش از 11 میلیارد و 50 میلیون تومان فروش داشته است.

به گفته‌ی او؛ «لانتوری» رضا درمیشیان نیز فروشش از مرز 6 میلیارد و 400 میلیون تومان گذشته است.

مختاری دفتر «هدایت فیلم» نیز که پخش «خشکسالی و دروغ» پدرام علیزاده با بازی محمدرضا گلزار را برعهده دارد، خبر داد که این فیلم پس از 9 روز نمایش در 27 سینما در تهران، 355 میلیون تومان و در 18 سینمای شهرستان نیز 120 میلیون فروخته است که مجموع فروشش از مرز750 میلیون تومان می‌گذرد.

فرجی از پخش حوزه هنری درباره‌ی آخرین رقم فروش فیلم «هیهات» و «کربلا جغرافیای یک تاریخ» به ایسنا توضیح داد: «هیهات» روز چهارشنبه 2 میلیون و 500 هزار تومان و پنج شنبه 5 میلیون تومان فروش داشته است و مجموع فروش آن در 12 روز نمایش در 10 سالن سینما، به بیش از 27 میلیون و 500 هزار تومان می‌رسد.

به گفته‌ی او؛ «کربلا جغرافیای یک تاریخ» نیز چهارشنبه 500 هزار تومان و پنج شنبه 800 هزار تومان فروخته است، که مجموع فروش آن در 4 سینما در 12 روز اکران به 3 میلیون تومان می‌رسد.
کد مطلب : ۸۶۸۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.