۰

روایتی از مصائب یک دانشجوی متولد غزه

تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۱
به گزارش عصرتعادل به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، سامی شهاده (کارگردان) در شهر بیت‌المقدس به دنیا آمده و در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و سپس به دنبال علایق خود در عرصه‌ی سینما رفته است. وی از مؤسسان Filmlab فلسطین است و بعدها مدیر تولید و تبلیغات جشنواره فیلم روزهای سینما Days of Cinema شده که در رام‌الله برگزار می‌شود.
«جدا افتاده» اولین فیلم مستند او است که در خلاصه موضوع این فیلم آمده است: «محمد القوطاتی در سال 1995 غزه را به منظور تحصیل به مقصد کرانه باختری ترک کرد. به دنبال ناآرامی سیاسی وی امکان بازگشت به شهر خود را از دست می دهد. محمد از آن زمان موفق به دیدار خانواده خود نشده است! فیلم «جدا افتاده» بر روی زندگی محمد القوطاتی و خانواده‌اش در طول ایام حمله به غزه در سال 2012 متمرکز شده است...»
«سامی شهاده» هم‌اکنون مشغول کار روی اولین فیلم سینمایی خود به نام آخرت The Afterlife است.
مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 14 تا 21 آذرماه 1395، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در پردیس سینمایی «چارسو» برگزار خواهد کرد.
کد مطلب : ۹۵۴۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.