۰
دورخیز هری و تاتنهام برای فتح جام‌های متعدد

کین: شکست سنگین از آرسنال را جبران می‌کنیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۸
کین: شکست سنگین از  آرسنال را جبران می‌کنیم
به گزارش عصر تعادل به نقل از اسکای اسپورت، هری کین ستاره‌ی ملی‌پوش تاتنهام می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش باید هر چه زودتر فتح جامهای قهرمانی را آغاز کنند و به مدتها دوری این باشگاه از جامهای قهرمانی خاتمه دهند. شاگردان پوچتینو چهارشنبه به ورزشگاه امیریتز خواهند رفت تا درمرحله‌ی یک‌چهارم نهایی کارابائو کاپ در دربی لندن با آرسنال دیدار کنند.
 
او می‌گوید تاتنهام مصمم است که انتقام شکست 4-2 از آرسنال را که اوایل ماه جاری میلادی اتفاق افتاد، از این تیم بگیرد و هدفش این است که با پیروزی مقابل آرسنال، قدم مهمی برای پایان دادن به انتظار هواداران باشگاه برای فتح جام‌های قهرمانی بردارد.
هری کین در دربی شمال لندن بالاتر از کوشیلنی و ناچو مونرئال به پرواز درآمده است. او همیشه کابوس حریف دیرینه تات است. 

 کین در گفتگو با اسکای اسپورتز گفت:. ما درحال حاضر در مرحله‌ای هستیم که باید قدم بعدی را در مسیر پیشرفت برداریم. ما دیگر باید فتح جامهای قهرمانی را شروع کنیم. اگر این بازی را ببریم یک تیم قدر دیگر از تورنمنت حذف می‌شود و فرصت بزرگی برای فتح یک جام در اختیارمان قرار می‌گیرد. بازی خیلی سختی است. ما چند هفته پیش با آنها بازی کردیم و شکست سختی خوردیم.
 
کاپیتان تیم ملی انگلیس در ادامه گفت: برای همین اینکه می‌توانیم به همین زودی با آنها بازی کنیم خبر خوبی است. امیدوارم بتوانیم این بار جبران کنیم و انتقام بگیریم. دربی لندن با حریف سرسخت و قدیمی‌ای مثل آرسنال، آنهم در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی کارابائو کاپ، دیگر از این بهتر نمی‌شود. 

تیم فوتبال تاتنهام ساعت 23:15 فرداشب (چهارشنبه 19 دسامبر) در یک چهارم نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس، در ورزشگاه امارات لندن به مصاف آرسنال می‌رود. این دو تیم حدود دو هفته پیش هم در لیگ برتر در همین ورزشگاه به مصاف هم رفتند که آرسنال در آن دیدار، با وجود اینکه با گل‌‌‌های کین (از روی نقطه پنالتی) و اریک دایر از تاتنهام عقب بود با درخشش خیره کننده لاکازت موفق شد 4 بر 2 حریف خود را در هم بکوبد و مائوریسیو پوچتینو، تلخ‌ترین شکست دربی شمال لندن را تجربه کند. 

پایان پیام//

 
کد مطلب : ۱۴۵۰۲۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.