۳
«لطف‌الله فروزنده» در گفتگو با تعادل:

در راستای اقتصاد مقاومتی انتظار برنامه مشخص از دولت داشتیم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸
در راستای اقتصاد مقاومتی انتظار برنامه مشخص از دولت داشتیم
لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی دولت اظهار کرد: به‌طور حتم تبیین و تدوین سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام و ابلاغ این سیاست‌ها از سوی مقام معظم رهبری با داشتن یک رویکرد و نگاه خاص به‌منظور پیشرفت کشور صورت گرفته است.

وی افزود: انتظار می‌رود با توجه به شرایط کشور و وجود پاره‌ای از مشکلات به‌خصوص در بخش تولید با اجرایی شدن این سیاست‌ها بار بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور برداشته شود و ما بتوانیم در بخش تولیدات داخلی به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دولت به‌عنوان مجری اصلی اجرای برنامه‌های کشور به‌طور حتم می‌تواند در پیشبرد سیاست‌های کلان کشور نقش تأثیرگذاری داشته باشد ازاین‌رو تبیین یک چارچوب مشخص برای اجرای این سیاست‌ها امری ضروری است.

فروزنده تأکید کرد: با توجه به گذشت یک‌ساله از سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی انتظار می‌رفت دولت یازدهم در این مسیر برنامه مشخصی را ارائه دهد اما تا به امروز رویکردی ناظر به این نگاه در دولت برای تحقق مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی وجود نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به تولیدات داخلی، پرهیز از تجمل‌گرایی، سوق دادن مردم به سمت استفاده از تولیدات داخلی، اعطای وام و تسهیلات به صاحبان مشاغل تولیدی و کنترل واردات به کشور از مهم‌ترین مواردی هستند که در پیشبرد اهداف و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند.

فروزنده تأکید کرد: امیدواریم با توجه به رویکرد اقتصادی دولت یازدهم زمینه برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هرچه سریع‌تر فراهم شود تا کشور مشکلات اقتصادی را به‌خوبی پشت سر بگذارد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران اظهار کرد: حرکت در یک مسیر مشخص و با وحدت و انسجام رویه یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی است که می‌تواند احزاب و تشکل‌های اصولگرا را در انتخابات آینده با موفقیت همراه سازد تا کرسی‌های مجلس دهم نیز به‌مانند سال‌های گذشته در اختیار این جریان قرار گیرد.
کد مطلب : ۳۷۰۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.