۳
اصغر افتخاری در گفت و گو با «تعادل»:

لایحه احزاب برای بررسی دولت به ارسال شده است

تاریخ انتشار
شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۰
لایحه احزاب برای بررسی دولت به ارسال شده است
اصغر افتخاری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره زمان ارائه لایحه احزاب از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی گفت: فرآیند بررسی و تبیین پیش‎نویس لایحه احزاب در مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشوربه اتمام رسیده و در حال حاضر این لایحه به دولت برای بررسی ارسال شده است.

وی افزود: وزارت کشوردر روند تهیه این لایحه تمامی جوانب و ابعاد فعالیت احزاب وتشکل‎های سیاسی را در نظر گرفته و سعی کرده است از نظرات تمامی گروه‎های سیاسی در این راستا استفاده کند.

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور تصریح کرد: در راستای تهیه پیش‌نویس لایحه احزاب وزارت کشور جلسات مستمری را با نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی و نمایندگان مجلس در کمسیون شوراها داشته است تا از نظرات آنها در تبیین این لایحه استفاده کند.

افتخاری تاکید کرد: در حال حاضر پیش‎نویس لایحه احزاب با اعمال تمامی جوانب تهیه و به هیات دولت برای بررسی ارسال شده است.
وی تصریح کرد: وزارت کشور نیز منتظراست تا هیات وزیران پس از بررسی پیش‎نویس لایحه احزاب آن را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم هیات دولت پیش از فرارسیدن موسم انتخابات این لایحه را به مجلس شورای اسلامی برای اعمال نظر و تصویب نمایندگان مجلس ارائه دهد.
کد مطلب : ۳۷۴۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.