۵
«نماینده مردم مبارکه» در گفتگو با تعادل:

بسیاری از وعده​های اقتصادی دولت روحانی محقق نشده

تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۸
بسیاری از وعده​های اقتصادی دولت روحانی محقق نشده
علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره روند تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی دولت یازدهم اظهار کرد: به‌طور حتم اجرای دقیق این سیاست‌ها بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری و با اتخاذ یک رویکرد مشخص سبب خواهد شد تا بسیاری از مشکلات کشور در عرصه اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی رفع شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت اقتصادی کشور به‌خصوص در بعد اقتصادی با مشکلات متعددی روبه‌رو است که بسیاری از آن‌ها علی‌رغم وعده‌های انتخاباتی دولت روحانی تا به امروز محقق نشده است.

ایرانپور تأکید کرد: به‌طور حتم اگر ما خواهان این هستیم که رشد و پیشرفت در عرصه‌های اقتصادی کشور به‌خوبی مشخص و نمایان شده و در زندگی مردم ملموس شود باید راهکارهای جدی را اتخاذ کنیم که در این مسیر اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بسیار راهگشا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید درزمینهٔ افزایش حمایت از تولیدات داخلی و کاهش واردات، توجه به ساختارهای بنیادین اقتصاد کشور و حمایت از بنگاه‌های زودبازده اقتصادی در جهت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی وارد عمل شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تحقق سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری و تبیین شده در مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیشبرد اهداف کلان کشور و رفع مشکلاتی همچون اشتغال، رکود بازار و تورم نقش بسزایی خواهد داشت و شاخص‌های رشد اقتصادی را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: ضرورت تبیین یک برنامه جامعه از سوی دولت برای تحقق این سیاست‌ها امری جدی است ازاین‌رو سایر قوا به‌خصوص مجلس شورای اسلامی باید دولت را در این زمینه یاری کنند.
کد مطلب : ۳۷۶۵۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.