۳
«دبیرکل جامعه اصناف و بازار» در گفت و گو با «تعادل»:

وزارت کشور در اعطای مجوز فعالیت به احزاب بی دقت عمل کرده است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۷
وزارت کشور در اعطای مجوز فعالیت به احزاب بی دقت عمل کرده است
احمدکریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اصناف و بازار در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره اعطای مجوز فعالیت به حزب اتحاد ملت از سوی وزارت کشور اظهار کرد: متاسفانه علی‎رغم انتظار و توقعی که از وزارت کشور وجود دارد این وزارتخانه در روند اعطای مجوز به احزاب وتشکل‎های سیاسی با دقت نظر وارد عمل نشده است که این موضوع در خور و شایسته این وزارت خانه نیست.

وی افزود: به طور حتم با توجه به قوانین حاکمه در جمهوری اسلامی ایران تنها احزاب و تشکل‎های سیاسی می‎توانند در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت کنند که هیچگونه سوء سابقه‎ای در روند فعالیت آنها وجود نداشته باشد و علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اقدامی انجام نداده باشند.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار تصریح کرد: با توجه به حضور افراد و فعالان فتنه ۸۸ در حزب اتحاد ملت انتظار بود که وزارت کشور در زمینه صدور مجوز برای این حزب تامل بیشتری را به کار می‎گرفت تا عرصه فعالیت برای فتنه‎گران در فضای سیاسی کشور مهیا نشود.

کریمی اصفهانی تاکید کرد: حضور فعالان و عناصر ضدنظام و عاملان اصلی فتنه ۸۸ در یک جریان سیاسی با تغییر نام به طورحتم قابل قبول نیست و این موضوع سبب خواهد شد تا عرصه سیاسی کشور در آستانه انتخابات مجلس با مشکلات متعددی روبرو شود.

وی خاطرنشان کرد: به طورحتم انتظار می‎رود در مقطع فعلی وزارت کشور نسبت به رویکرد اتخاذ شده درباره پرونده حزب اتحاد ملت تدبیر دیگری را چاره کند.
کد مطلب : ۳۷۷۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.