۱
«پرویز سروری» در گفتگو با تعادل:

طرح انتخابات استانی نیازمند حل ایرادات

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۷
طرح انتخابات استانی نیازمند حل ایرادات
پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره ارائه طرح استانی کردن انتخابات مجلس از سوی نمایندگان اظهار کرد: با توجه به وجود اقشار مختلف مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران با ادیان و قومیت‌های مختلف در حال حاضر اجرای این طرح با شرایط فعلی در کشورمان امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی بابیان اینکه بدون شک اجرای این طرح در انتخابات آینده مجلس سبب می‌شود نگاه جزئی و بخشی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از بین رفته و نگاه ملی و کلان جایگزین این روند شود تصریح کرد: انتظار می‌رود در مرحله اول نمایندگان مجلس شورای اسلامی ابتدا ایرادات این طرح و پیامدهای منفی را حل کنند سپس در جهت اجرایی کردن وارد عمل شوند.

قائم‌مقام جمعیت ره پویان انقلاب اسلامی تأکید کرد: با اجرای این طرح نقش احزاب و تشکل‌های سیاسی در جریان انتخابات افزایش پیدا می‌کند و این روند سبب می‌شود چهره‌های شاخص، ملی و موفق وارد مجلس شوند که این موضوع در جهت افزایش کارایی قوه مقننه تأثیر بسزایی خواهد داشت.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تأکید کرد: با اشاره به اینکه امکان ایجاد پاره‌ای از اختلافات به دلیل پاره‌ای از مشکلات قومی و مذهبی در کشور وجود دارد تصریح کرد: با جل پیامدهای منفی این طرح به‌طور حتم ما می‌توانیم از مجلسی کارآمد و موفق‌تری بهره ببریم اما تحقق این موضوع نیازمند حل ایرادات این طرح است.

سروری خاطرنشان کرد: باید برای اجرای این طرح به‌صورت جامع و کامل برخی از پارامترها و تبصره‌ها در نظر گرفته شود تا مشکلی در کشور و در روند برگزاری انتخابات ایجاد نشود.
کد مطلب : ۳۸۷۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.