۲
گفتگوی تعادل با «سید حسین نقوی حسینی»

نمایندگان مطالبات مردم را محقق کنند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸
نمایندگان مطالبات مردم را محقق کنند
سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: تمامی نمایندگان ملت در قوه مقننه مشی و روش خود را بر این اساس قرار داده‌اند که به بهترین شکل ممکن مطالبات مردم در زمینه‌های مختلف را محقق کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گستردگی مباحث مطرح‌شده در صحن مجلس شورای اسلامی متأسفانه سبب شده تا نمایندگان در پاره‌ای از موارد نسبت به امور مربوط به مردم با کمبود وقت روبه‌رو شوند که این موضوع روندی طبیعی است اما به‌طور حتم باید برطرف شود.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدون شک درصدد خواهند بود با توجه به مطالبات مردم به‌خصوص در عرصه اقتصادی و اجتماعی با طرح سؤال از مسئولین اجرایی به‌خصوص وزرا نسبت به درخواست‌های مردم بی‌تفاوت نباشند.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه مردم باید به نمایندگان خود در خانه ملت اعتماد داشته باشند گفت: به‌طور حتم نمایندگان مردم در قوه مقننه در جهت تحقق مطالبات ملت از هیچ گروه و یا جریان خاصی هراسی نخواهند داشت ازاین‌رو با طرح سؤال از وزرا و حتی استیضاح آن‌ها در راستای درخواست‌های مردم وارد عمل خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: تأخیرهای پیش‌آمده در جریان طرح سؤال و روند استیضاح برخی از وزرا به دلیل مشغله کاری نمایندگان مجلس در طی روزهای آتی است که به‌طور حتم با رفع این مشکل این موضوع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نقوی حسینی تأکید کرد: طرح سؤال و یا استیضاح از وزرا حق طبیعی نمایندگان مجلس است و مردم بدانند که نمایندگان از این حق خود به‌هیچ‌وجه کوتاه نخواهند آمد.
کد مطلب : ۴۰۱۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.