۰

اخباری: قلعه‌نویی در روزهای سخت پشتم ایستاد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۸
به گزارش عصر تعادل،محمدرضا اخباری در فصل جاری لیگ برتر توانسته با عملکرد خوب، خودش را در بین بهترین دروازه بان های لیگ شانزدهم جای دهد. دروازه بان ملی پوش تراکتورسازی در چند بازی گذشته همه کار برای موفقیت تیمش انجام داده و در بازی اخیر مقابل استقلال خوزستان نیز به گواه مربیان دو تیم ستاره میدان بود.

اخباری ابراز امیدواری کرد روند خوب خودش را ادامه دهد و بتواند برای تراکتورسازی و تیم ملی مهره ای مفید باشد. گفت و گو با وی را بخوانید:

هماهنگی لازم را نداشتیم

بازی با استقلال خوزستان برای ما چندان خوب نبود؛ ما بازی را خوب شروع نکردیم و به نظرم آن هماهنگی که لازم بود را نداشتیم. با توجه به تعطیلی لیگ شرایط ما کمی مناسب نبود اما رفته رفته بهتر شدیم. در نیمه دوم در حفظ توپ بهتر عمل کردیم و توانستیم از فشار تیم حریف کم کنیم. خداراشکر می کنم که توانستیم 3 امتیاز این مسابقه را به دست آوریم.

خداراشکر مثمرثمر بودم

خداراشکر می کنم که در این بازی عملکرد خوبی داشتم و توانستم به تیمم کمک کنم. من تمرینات خوبی را پشت سر می گذارم و خوشبختانه در بازی های اخیر مثمرثمر بودم. امیدوارم این روند را ادامه دهم.

دوباره گجت شدم

اگر من عملکرد خوبی دارم، دلیلش فقط خودم نیستم. همه اعضای تیم تراکتورسازی و هواداران کمک می کنند تا روزهای خوبی را پشت سر بگذارم. شاید برخی می گفتند اوایل فصل عکس العمل گجتی ندارم اما در بازی با نفت پنالتی که گرفتم، گجتی بود و در همین بازی هم چند توپ خوب را مهار کردم. خوشحالم، خداراشکر می کنم و فقط امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

قلعه نویی و تاوارس در روزهای سخت کنارم بودند

از امیر قلعه نویی و روی تاوارس مربی دروازه بان های تراکتورسازی به صورت ویژه تشکر می کنم. آنها در مدتی که من تحت فشار قرار گرفتم، پشتم ایستادند، به شدت از من حمایت کردند و هرکمکی لازم بود، انجام دادند. خداراشکر که شرمنده نشدم و توانستم پاسخ اعتمادشان را به خوبی بدهم. 

این عملکرد خیلی در جایگاه ملی ام تاثیر ندارد

قطعا عملکرد خوب من در جایگاهم در تیم ملی تاثیرگذار است اما اینکه فکر کنیم خیلی تاثیر می گذارد، خیر؛ اینطور نیست. من دو سال است عضو تیم ملی هستم و بازی های من در این دو سال به طور کلی از سوی کادرفنی تیم ملی مورد بررسی قرار گرفته است. عملکردی که الان دارم، فقط آمادگی کنونی ام را نشان می دهد. امیدوارم بتوانم باز هم خوب کار کنم تا همه از من راضی باشند.

نوراللهی و عالیشاه دلشان با ما است

احمد نوراللهی و امید عالیشاه دو بازیکن بااخلاق و باکیفیت هستند که به تیم ما اضافه شدند. خوشحالم که آنها به تراکتورسازی آمدم و در همین بازی نیز نشان دادند دلشان با ما است و برای موفقیت تراکتورسازی می جنگند. آنها هرگز مقابل استقلال خوزستان کم نگذاشتند و تشکر می کنم که اینقدر به فکر تیم هستند.

قهرمانی در دو جام

قطعا هدف تراکتورسازی در این فصل کسب عنوان قهرمانی در دو جام است. ما پتانسیل رسیدن به این مهم را داریم؛ در حذفی با رسیدن به فینال هدیه کوچکی به هواداران دادیم اما باید با کسب جام قهرمانی در حذفی و لیگ برتر این هواداران را خوشحال کنیم. در این مسیر به حمایت آنها نیاز داریم. هواداران حالا که بازی ها به یادگار امام می رود، بیایند و حامی مان باشند تا پاسخ این محبت شان را به خوبی بدهیم.

امیدوارم هواداران بخشیده شوند

قشنگی فوتبال تحت هر شرایطی به حضور هواداران است. تراکتورسازی یک تیم مدعی است و طبق قرار قبلی بازی با نفت آبادان در یادگار خواهد بود. چقدر خوب بود ما هواداران را در این بازی کنارمان داشتیم. دلمان می خواهد این بازی با حضور پرشورها برگزار شود و امیدوارم مسئولان فدراسیون کاری کنند که هواداران روز سه شنبه به یادگار بیایند و از این موهبت محروم نشویم.
کد مطلب : ۱۰۶۷۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.