۰

محمدعلی سجادی با «بوف ن چندان کورژ» می‌آید

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۹
به گزارش عصرتعادل به نقل از روابط عمومی، این نمایش که پیشتر قرار بود با عنوان " بازخوانی بوف کور در روشنا " در پایان خرداد به تماشاخانه ایرانشهر برسد با تغییراتی در عنوان و برخی عوامل تمرینات خود را آغاز کرده است.

این نویسنده، کارگردان و نقاش درباره نوع نگاه خود به متن " بوف کور" صادق هدایت و برداشتی که از آن انجام داده است، اظهار کرد: من پیش از این " بازخوانی بوف کور در روشنا " را در قالب فیلمنامه نوشته بودم ولی به این نتیجه رسیدم که صحنهایتر است و بر صحنه تئاتر باید به تصویر کشیده شود. "بوف کور" یک متن ادبی است و باید ذات واژهها به امری دیداری تبدیل شوند.

سجادی افزود: نمایش «بوف ن چندان کور » یک برداشت بسیار آزاد از «بوف کور» است تا در بخش دیداری و نمایشی به تصویر کشیده شود.

از دیگر عوامل این اثر میتوان به نازنین کریمی ( مجری طرح ) ، حمید عرب (تهیهکننده) ، ایمان توکلی (برنامهریز)،سید مسعود صمدی ( مدیر تولید ) ، باران سیبی ( دستیار کارگردان و منشی صحنه ) ، احسان آنالویی ( موسیقی ) ، افسانه صرفه جو ( طراح صحنه و لباس ) ، علی کوزه گر (طراح نور ) ، نیلوفر رهبری ( طراح گریم ) ، سارا حدادی (مشاور رسانهای و مدیر روابط عمومی- مکث ) ، آرین امیرخان – فیلم نیوز - و امیر حسین فاضلی ( تبلیغات مجازی ) ، بهزاد خورشیدی ( گرافیست ) ، محمد صادق زرجویان (عکاس و ساخت تیزر ) ، علی اصغر ایزی ( دستیار صحنه ) اشاره کرد.

" بوف ن چندان کور " به نویسندگی و کارگردانی محمد علی سجادی ، تیر ماه سال جاری در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود و بازیگران جدید این اثر و پیش فروش آن متعاقبا اعلام میشود.
کد مطلب : ۱۲۸۵۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.