۰

جزییات فصل آخر «بازی تاج و تخت» آشکار شد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷
به گزارش عصرتعادل، یکی از مسئولان ارشد شبکه اچ‌بی‌او که مسئول برنامه‌ریزی بزرگترین و موفق‌ترین سریال‌های این شبکه کابلی است، جزییاتی را در مورد محبوب‌ترین برنامه این شبکه به اشتراک گذاشت که ممکن است به این معنی باشد که هواداران باید مدت زیادی برای دیدن این فصل صبر کنند.

به نقل از د رپ، شبکه اچ‌بی‌او جزییات جدیدی را درباره دو فصل آخر «بازی تاج و تخت» و برنامه‌اش برای سریال پیش‌درآمدی که قرار است در آینده جایگزین آن بشود، منتشر کرده است.
 
جزییات فصل آخر «بازی تاج و تخت» آشکار شد 
 

کیسی بلویز رییس برنامه‌ریزی شبکه اچ‌بی‌او در مصاحبه‌ای با مجله انترتینمنت ویکلی، در مورد رساندن این پدیده فرهنگ عامه بین‌المللی به پایانی حماسی و رضایت‌بخش و احتمال شکل دادن به ماجراجویی‌های جدید در وستروس صحبت کرد.

او ابتدا گفت: «می‌خواهم اول در مورد پیش‌درآمد‌ها صحبت کنم. این بدیهی است که من عاشق داشتن سریالی با چنین درجه‌ای از علاقه شدید نسبت به آن‌ هستم. حتی کوچکترین اطلاعات هم به یک مسئله بزرگ تبدیل می‌شود و من خیلی قدردان هستم. اما می‌خواستم مطمئن بشوم که هواداران می‌دانند این یک پروسه اولیه است. هنوز حتی طرح کلی سریال‌ها را هم ندیده‌ام. در رسانه‌ها به طور کلی گفته شده که چهار اسپین‌آف وجود دارد و آن‌ها فرض می‌کنند که همه آن‌ها ساخته می‌شوند و قرار است یک «بازی تاج و تخت»‌ جدید در هر فصل از سال داشته باشیم.
 
اما این اتفاقی نیست که می‌افتد. ایده ساختن چهار سریال نیست. استاندارد تعیین شده توسط (بنیوف و وایس) تا حدی بالاست که امید من این است که بتوانم یک سریال بسازم که در حد آن باشد. در عین حال،‌ این یک برنامه طولانی‌مدت است. هدف شماره ما روی آنتن بردن فصل هفتم در همین تابستان و بعد هم نوشتن و پخش‌ کردن فصل هشتم است.»

در پاسخ به اینکه گفته می‌شود یک یا تعداد بیشتری از این پیش‌درآمدها ممکن است سریال محدود باشند، بلویز گفت الان همه احتمال‌ها بررسی می‌شوند. او اضافه کرد: «ایده پیدا کردن یک سریال خوب است. خیلی خوب می‌شود اگر بتوانیم چیزی به خوبی این سریال پیدا کنیم. اما اگر چیزی در قالب یک سریال لیمیتد عملی شود،‌ حتما.»

انترتینمنت‌ ویکلی به این نکته اشاره کرد که دن وایس و دیوید بنیوف قرار نیست در تولید پیش‌درآمدها نقشی داشته باشند و یک سال و نیم آینده را صرف کار کردن روی فصل آخر «بازی تاج و تخت»‌ می‌کنند. بلویز در پاسخ گفت: «تا وقتی که فصل آخر روی آنتن برود، دن و دیوید ۱۲ سال روی آن کار کرده‌اند. که این یک حقیقت فوق‌العاده است. بین فصل‌ها نرفتند فیلم بسازند، هیچ پروژه دیگری درست نکردند، همه چیز را صرف این سریال کردند و می‌کنند.»

مسئول اصلی برنامه‌ریزی سریال‌های شبکه اچ‌بی‌او اضافه کرد: «آن‌ها با ایده‌ای برای ساخت سریالی با یک آغاز،‌ میانه و پایان به اچ‌بی‌او آمدند و می‌خواهند آن را تا پایان پیش ببرند. در مکالمه‌هایی که با آن‌ها داشتم، حس می‌کنند که اگر نام‌شان روی پیش‌درآمدها باشد، تلقین‌کننده یک حس انتظار یا مسئولیت خواهد بود. امیدوار بودیم بتوانیم از روی احترام هم که شده اسم‌شان را قرار بدهیم، اما درک می‌کنیم که چرا نمی‌خواهند این اتفاق بیفتد.»

در پاسخ به این سوال که «پس تا اینجای کار، فصل آخر ممکن است در سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ روی آنتن برود،‌ بسته به نیازهای آن‌ها؟»، بلویز گفت: «آره. آن‌ها باید اپیزودها را بنویسند و برنامه تهیه سریال را تعیین کنند. وقتی که آن‌ها در پروسه نوشتن فیلمنامه فصل آخر بیشتر جلو بروند چیزهای بیشتری معلوم می‌شود.» این مسئول شبکه کابلی آمریکایی می‌خواست یک نکته دیگر را هم روشن کند و گفت تمرکز اچ‌بی‌او روی فصل‌های هفتم وهشتم «بازی تاج و تخت» است. «حتی اگر هر یک از فیلمنامه‌های سریال‌های پیش درآمد هم تایید بشوند، شما به هیچ وجه روی آنتن رفتن آن‌ها را در هر زمانی نزدیک به بازه پخش فصل هشتم «بازی تاج و تخت»‌ نخواهید دید.»

او تاکید کرد که هیچ یک از بازیگران «بازی تاج وتخت» در پیش‌درآمدها حضور نخواهند داشت و در پایان گفت: «نمی خواهم بیش از حد از فصل هفتم تعریف کنم، اما نمی‌توانم تصور کنم که هیچ کس در این فصل از چیزی که می‌بیند ناامید بشود. فوق‌العاده است.»
کد مطلب : ۱۲۹۵۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.