۰

تصادف مرگبار در جاده فیروز آباد/سه کشته در تصادف سمند و پراید

تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹
تصادف مرگبار در جاده فیروز آباد/سه کشته در تصادف سمند و پراید
به گزارش عصر تعادل،جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار، درباره جزییات این حادثه مرگبار گفت: ساعت ۸:۲۹ دقیقه صبح امروز حادثه تصادف در جاده سیمان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله نجات گران سه ایستگاه  با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند. 
وی با اشاره به شدت حادثه تصادف گفت: با حضور نجات گران در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودروی سواری سمند و یک دستگاه خودروی سواری پراید به دلیل نامعلومی از رو به رو با یکدیگر برخورد کرده اند. شدت حادثه به حدی بود که یکی از سرنشینان خودروی سواری که مردی جوان بود به وسط جاده پرتاب شده بود و سه تن دیگر از سرنشینان هر دو خودرو در میان آهن پاره ها محبوس شده بودتد. 
ملکی افزود: فردی که از خودروی سواری به بیرون پرتاب سده بود خوشبختانه زنده بود و بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به نفسگیر بودن عملیات امداد و نجات گفت: بررسی ها نشان می داد دو نفر در داخل خودروی سمند و یک نفر در داخل خودروی سواری پراید گیر افتاده اند و هر دو خودرو به دلیل شدت حادثه به مشتی از آهن پاره تبدیل شده بودند. 
ملکی گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی موفق به جدا کردن قطعات خودروها شده و جسد هر سه مردی را که درون خودروهای سواری گیر افتاده بودند را خارج کردند. 
وی ادامه داد: هر ۴ حادثه دیده مرد بودند و بین ۳۰ تا ۴۰ سال سن داشتند. 
سخنگوی آتش نشانی گفت: با اتمال عملیات امداد و نجات خودروها به حاشیه جاده منتقل شدند و محل حادثه به عوامل پلیس راهور حاضر در محل حادثه تحویل داده شد.
کد مطلب : ۱۳۲۲۳۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.