۰

شاه‌علیدوست: خودمان نتیجه را واگذار کردیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۳
به گزارش عصر تعادل، روزبه شاه‌علیدوست پس از شکست 2 بر صفر سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با تمام احترامی که برای پرسپولیس به عنوان یکی از تیم‌های خوب لیگ و صدرنشین مسابقات قائل هستم باید بگویم ما مقابل این تیم خودمان ضعیف کار کردیم و نتیجه را واگذار کردیم.  از من باتجربه تیم تا جوانان سایپا در حد خودمان ظاهر نشدیم و باید تلاش کنیم در دیدارهای آینده نتایج را جبران کنیم.
 
وی در خصوص گل به خودی محمدحسین کنعانی‌زاده‌گان عنوان کرد: گل اول یک حادثه بود و در حالی که در آن دقایق خوب بازی می‌کردیم و پرسپولیس را در اختیار داشتیم، آن گل را دریافت کردیم. 
 
کاپیتان تیم فوتبال سایپا درخصوص کیفیت چمن ورزشگاه تختی گفت: متاسفانه کیفیت زمین خوب نبود و ما نیز مانند پرسپولیس در این دیدار میهمان بودیم. سایپا در سال یک یا دو بار در ورزشگاه تختی بازی می‌کند و با این زمین ناآشنا هست. 
 
شاه‌علیدوست در خصوص حواشی مالی که بعد از دیدار این تیم مقابل استقلال در رسانه‌ها به راه افتاد و تاثیر آن در عملکرد سایپا عنوان کرد: در مورد مسائل باشگاه من اطلاعی ندارم و این مسائل نیز در حیطه مدیریتی تیم است و آنها باید پاسخگو باشند. جایی که به من مربوط می‌شود داخل زمین فوتبال است و صحبت در مورد عملکرد تیم است.
کد مطلب : ۱۳۵۱۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.